Parrot MKi9100 icm iPhone 4 iOS 4.3

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Doeke Dobma
5th Gear member

Met veel plezier gebruik ik een Parrot MKi9100. Deze gebruik ik als handsfree set en in vakanties e.d. hangen we de iPhone 4 van mijn vriendin eraan voor oneindige vakantie-muziek.
Nu had de iPhone voorheen iOS 4.2, wat prima icm de MKi9100 werkte. Aansluiten en de muziek begint automatisch te spelen. Nu hebben de de iPhone ge-update naar iOS4.3 en nu ziet de MKi9100 ineens geen audiobestanden meer. Bij aansluiten trilt de iPhone 2 keer, start met opladen, en verder niets. Als ik door het menu van de MKi9100 loop, zie je wel dat ie de iPhone herkent, maar als je dan op play drukt, keert ie terug naar de standby modus/scherm. Ik kan er dus geen audio meer mee afspelen.

Vanavond de MKi9100 ge-update, oude versie 1.65, nieuwe versie 1.83. Helaas heeft dit niet geholpen.

Wie weet wat ik nog kan proberen of wat ik misschien verkeerd doe?
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
Hans
8th Gear member
Contacteer:

Gewoon audio afspelen via Bluetooth. Gaat prima alleen kun je dan niet laden tegelijkertijd.
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
Doeke Dobma
5th Gear member

Nou Hans, dat werkt wel, maar dan pas je je dus aan aan het probleem. Wat ik omschrijf hoort gewoon te werken(onder 4.2 werkte het ook) dus nu moet het ook gewoon werken. Daar heb ik de Parrot immers ook voor gekocht! Ik zoek dus een oplossing voor het probleem.

Vanavond iOS 4.3.1 geinstalleerd. Eerdaags eens proberen, hopelijk werkt het!
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

431 moet dat probleem oplossen.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Doeke Dobma
5th Gear member

Nou, het is opgelost. Ik weet niet zeker of het door 4.3.1 komt. Na de update naar 4.3.1 deed de muziek het nog steeds niet. Na wat 'knopjes drukken' gaf de parrot de melding 'geen audiobestand'. Dit vond ik vreemd aangezien er wel muziek op de iPhone stond(dat was voorheen tenminste zo). Toen dacht ik, laat ik de iPhone eens los halen en dan eens muziek afspelen op de iPhone zelf. En toen kwam de aap uit de mouw: er stond geen muziek op! De fout lag dus niet bij de Parrot, maar bij de iPhone. Specifieker, bij iTunes, vermoed ik.

Ik kan mij herinneren dat de update van 4.2 naar 4.3 nogal moeizaam ging. Op verschillende computers, apps verdwenen etc. Uiteindelijk wel gelukt. Update van 4.3 naar 4.3.1 verliep probleemloos. Vermoedelijk heeft de moeizame update van 4.3 naar 4.3.1 ervoor gezorgd dat ook de muziek van de iPhone is verdwenen.

Nadat we er gister weer muziek op hebben gezet, speelt de Parrot weer als een tiet. :P
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”