mwah.... moet zeggen dat ik er nog redelijk bij kan.Oceanracer schreef:Nou maar hopen dat je de alarmlichten nooit hoeft te gebruiken...
Ik kan 'm nog wel naar links of rechts zetten maar zo gecentreerd staat het net effe wat beter.
mwah.... moet zeggen dat ik er nog redelijk bij kan.Oceanracer schreef:Nou maar hopen dat je de alarmlichten nooit hoeft te gebruiken...
Zou je eens foto's willen plaatsen met en zonder de tomtom op de houder geklilkt. Ik ben ook op zoek naar een aftermarket systeem en was bij mn dealer om te informeren naar een garmin 765 met (volvo)houder. Als ik je oplossing zo zie (met de brodit beugel aan de rechterkant van de ventilatie) dan is dat ook een hele nette oplossing. Heb jij de voeding voor je tomtom door het luchtrooster zitten? Zit de beugel strak in de naden van je dash en is het systeem "solide" of "wiebelig"? Als de (zware) tomtom erop zit, blijft het dan trillingsvrij?Oceanracer schreef:Ik heb de 1005 nu een tijdje in gebruik (ja sorry, zou nog foto's plaatsen, druk druk druk) maar vanzelf aan heb ik nog niet voor elkaar gekregen.
De stemmen wel. Die zitten gewoon in het menu.
De Broditbeugel aan de rechterzijde van de ventilatie zit als een huis. Ik heb er inmiddels drie keer een ander systeem opgebouwd (TT, Navon en nu Nokia) Gaat prima, trillingsvrij.dieselpower schreef:Als ik je oplossing zo zie (met de brodit beugel aan de rechterkant van de ventilatie) dan is dat ook een hele nette oplossing. Heb jij de voeding voor je tomtom door het luchtrooster zitten? Zit de beugel strak in de naden van je dash en is het systeem "solide" of "wiebelig"? Als de (zware) tomtom erop zit, blijft het dan trillingsvrij?Oceanracer schreef:Ik heb de 1005 nu een tijdje in gebruik (ja sorry, zou nog foto's plaatsen, druk druk druk) maar vanzelf aan heb ik nog niet voor elkaar gekregen.
De stemmen wel. Die zitten gewoon in het menu.
Alvast bedankt.
Griffin had een GO classic, daarbij kon je wel een externe antenne aansluiten. Geen idee of dat met de 1005 ook kan. Kan dat niet, dan kan je altijd nog een re-radiation GPS antenna gebruiken. Zoiets bijvoorbeeld:jefken schreef: Maar ik zie niet in waar ik die losse gps-antenne moet halen? Voor een tomtom go 1005 world vind ik nergens een buitenantenne, noch een aansluiting aan mijn tommeken;