V70 / XC70 facelift MY 2012

Plaats reactie
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

dat is in de hoeveelheid informatie grofweg het enige dat je nog mist
Volvo for life
Volvoman
7th Gear member
Contacteer:

Maar wat is er nu zo speciaal aan die velgen?? Waarom is dat zo geheim, terwijl de rest wel bekend is. Ik snap het niet. En nu houd ik erover op. No offence, Bart!
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

het moet een verrassing zijn.....
Volvo for life
Rick H
3rd Gear member

bart simpson schreef:wil je de inkoopprijslijst ook meteen?
Daar is toch geen eenduidig antwoord op te geven inzake de jaarlijkse afzet/inkoop bonus afspraken met de importeur, althans zo ken ik deze bij andere EDIT> merkdealers....
MY07 Volvo S80 4.4 V8 AWD Geartronic
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...

MY06 Volvo S60 2.0T Aut.
Sports-Edition - Silver - Off Black Leder - Bodykit - 18” Eudora (zomer) - 17” Otrera (winter) - HU850 Premium sound - RTI - PDC - etc...
NielsPHEV
7th Gear member

Beste Bart, er missen duidelijk meer dan een paar details, en wat ik gek vind is dat volvo niet gewoon zegt wanneer de info beschikbaar is, sterker nog ze zeggen toe dat zaken met 2 a 3 weken duidelijk zijn maar komt die toezegging niet na een lijstje met zaken die nog niet bevestigd zijn:
-Welk stuur
-Wat is de donsinleg
-Wat is de wijziging aan de veiligheids voorziening (city safety ?)
-Welke velgjes
-Welke turbo op de D3
-Wat zijn de prijzen voor de OR modellen

Een inkoop prijslijst vind ik niet zo interessant maar als Volvo daadwerkelijk zaken geheim wil houden doe dat dan ook en kom niet op 4 maart met de medeling dat er een LE komt en blijft vervolgens 6 weken treuzellen met te zeggen wat je daar nou precies voor krijgt
Ben
Executive Member
Contacteer:

Ik heb het even voor je in de info nagekeken die de dealer van Volvo NL heeft gekregen.
Daar staat niet meer in dan al eerder in dit topic gemeld.
De Car configurator is vanaf week 18 beschikbaar.

Bovenop de reeds rijke standaarduitrusting van de XC70 zijn een aantal belangrijke opties toegevoegd
waarmee de XC70 Limited Edition een uiterst aantrekkelijk aanbod is.
XC70 Limited Edition specificaties;
Automatisch dimmende binnenspiegel
Bluetooth handsfree systeem
Boodschappentashouder
Decoratieve chromen elementen ECC (mannekin), bediening ventilatieroosters en rondom
ontwasemingsroosters
Dual Xenon koplampen met adaptieve bochtverlichting
Elektrisch bedienbare achterklep
Elektrisch inklapbare buitenspiegels met grondverlichting
Feather Line Aluminium inleg
High Performance, 4x40 Watt versterker, 8 High Performance luidsprekers, USB poort
Koplampreinigingsinstallatie
Noodreservewiel
Park Assist achter
Regensensor
RTI geïntegreerd hard-disk navigatiesysteem. Inclusief Nederlandstalige stembediening,
stuurwielbediening, TMC en voorgeïnstalleerde Europa kaart en MapCare (gratis 2x update EU
kaart)
Select leder bekleding
Silk Metal inleg in leder stuurwiel
Silk Metal inleg in leder versnellingspookknop (bij automaat)
Verwarmbare voorstoelen
Watch Dial instrumentenpaneel
17" lichtmetalen velgen
KLEUREN
Voor de XC70 Limited Edition is er de keuze uit één standaard solid lak, drie metallic lakken en één
Inscription metallic lak tegen de gebruikelijke meerprijzen.
Black Stone solid
Black Sapphire metallic
Caspian Blue metallic
Twilight Bronze metallic
Electric Silver metallic (Inscription lak)
Alle Select leder interieurkleuren zijn beschikbaar en zijn ongeacht de exterieurkleur vrij te bestellen.

De dealer heeft dus niet meer info dan je hier op het forum kunt lezen.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Het orakel Casper zegt "vanaf de zomer" heb dus wat meer geduld.

Neem van mij aan dat als de productiecapaciteit voor my 2011 gevult is de info over my 2012 loskomt
Volvo for life
NielsPHEV
7th Gear member

Ben schreef:Ik heb het even voor je in de info nagekeken die de dealer van Volvo NL heeft gekregen.
Daar staat niet meer in dan al eerder in dit topic gemeld.
De Car configurator is vanaf week 18 beschikbaar.

De dealer heeft dus niet meer info dan je hier op het forum kunt lezen.
Ik weet dat het ontbreken van info zeker niet bij de dealers ligt !
Volvoman
7th Gear member
Contacteer:

ja sorry, dan kom ik toch weer: MY11 is niet meer te bestellen (quote: onze Volvodealer)
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Volvoman schreef:ja sorry, dan kom ik toch weer: MY11 is niet meer te bestellen (quote: onze Volvodealer)
hoeveel nog te bouwen my 2011 wil je?
Volvo for life
NielsPHEV
7th Gear member

bart simpson schreef:Het orakel Casper zegt "vanaf de zomer" heb dus wat meer geduld.

Neem van mij aan dat als de productiecapaciteit voor my 2011 gevult is de info over my 2012 loskomt
Casper heeft een hoop nuttige informatie verzameld die op internet te vinden was en daardoor hebben we inderdaad meer inzicht gekregen in hoe de auto's er uit zien. Voorlopig lijkt het er zeker op dat zijn info aangaande wijzigingen correct is sterker nog het zou maar zo kunnen zijn dat het beter klopt dan jouw dan je eigen verwachtingen Bart..... lees je eigen statements over wel of geen sensus nog maar eens na.
Ben
Executive Member
Contacteer:

Probleem is dat Casper met informatie koopt waar je als koper en/of verkoper niets aan hebt totdat het door de importeur bevestigd wordt.

Ik zeg bijvoorbeeld dat er ook een facelift voor de XC90 aankomt. maar zolang de importeur dat niet officieel bevestigt en de details geeft heb je er niks aan.

Ik parkeer de info die Casper geeft dan ook altijd even in het geruchtenhoekje totdat het door officiele kanalen bevestigd wordt.
NielsPHEV
7th Gear member

Ben schreef:Probleem is dat Casper met informatie koopt waar je als koper en/of verkoper niets aan hebt totdat het door de importeur bevestigd wordt.

Ik zeg bijvoorbeeld dat er ook een facelift voor de XC90 aankomt. maar zolang de importeur dat niet officieel bevestigt en de details geeft heb je er niks aan.

Ik parkeer de info die Casper geeft dan ook altijd even in het geruchtenhoekje totdat het door officiele kanalen bevestigd wordt.
de zaken die hij heeft laten zien hebben al op volvo websites gestaan (ook NL) en is er later weer afgehaald
Ben
Executive Member
Contacteer:

Dat zal dan niet zonder reden gebeurd zijn.
945i
8th Gear member

bart simpson schreef:
Volvoman schreef:ja sorry, dan kom ik toch weer: MY11 is niet meer te bestellen (quote: onze Volvodealer)
hoeveel nog te bouwen my 2011 wil je?
Ik zou dan op basis van my'11 een limited edition maken... :roll:
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Thom
5th Gear member

Dat de LE niet op de RAI staat is commercieel gezien voor Volvo NL en ook de dealers jammer, maar wel begrijpelijk gezien de productie die in week 20 start. En de RAI, met alle respect, is nu niet zo belangrijk dat Volvo er voorserie exemplaren heen stuurt (blijkbaar).

En: er zijn, denk ik, best nog mensen die dat Sensus niet hoeven, die kunnen nu nog mooi een MY2010 bestellen/kopen!
xc-men
4th Gear member
Contacteer:

Volvoman schreef:
bart simpson schreef:je kan ook niks verkopen, hoef je week 20 ook niet te gaan bouwen
Welke winkel verkoopt iets en zegt daarbij: 'in week 20 ziet u wat u gekocht heeft!'?
Ja dat is Volvo, erg slechte zaak dat je een auto rond 50K Euro koop en dat ze toch wel belangrijke details niet kunnen vertellen bij de verkoop.
Ik had het zelfde met de nieuwe XC70 die in 2007 uit kwam, Ik wilde de nieuwe auto met Chrome raam lijsten maar Volvo in Spanje kon me niet vertellen of die met de Momentum of de Summum uitvoering geleverd werden.
De verkopen (dealer) vertelde me dat the S80 MY08 Momentum met Chroom was dus ook de nieuwe V70 en XC70, bleek dus later niet waar te zijn en alle XC70 in Spanje werden met zwarte lijsten geleverd en alleen de Summum in Chroom. Gelukkig kon in de wagen nog omruilen voor een Summum uitvoering op het laatste moment.
XC-MEN: XC70-D5-GT-MY08-Summun, Rica PPC Tuning +/-220PK
XC-WIFE: SEAT LEON 2.0 TDI 170PK MY12 Full options
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Het is soms wat lastig om de exacte specs te achterhalen, dat geef ik toe.
Toch is er altijd een informatievacuum tussen modeljaren, dat is ook altijd zo geweest maar "men" vindt dat met de huidige informatietechnologie niet prettig.
Bestel je nu een 14% bijtellings Ford Focus heb je helemaal geen idee wat je krijgt, het is nu 2011, die Focus wordt of my 2012 of my 2013
Volvo for life
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

@XC men, alle S80's hadden chromen raamlijsten, bij de XC70 (en V70) was ruim voor de aflevering reeds bekend dat uitsluitend een Summum die had
Volvo for life
xc-men
4th Gear member
Contacteer:

bart simpson schreef:@XC men, alle S80's hadden chromen raamlijsten, bij de XC70 (en V70) was ruim voor de aflevering reeds bekend dat uitsluitend een Summum die had
dat klopt maar, De dealers en Volvocars Spanje konden dat niet zwart op wit vertellen. Er werd gewoon gezegt " dan maar afwachten tot de eerste wagens aankomen"

Waar het nu omgaat bij Volvoman zijn de Velgen, lijkt me toch niet moelijk voor de fabriek om een model te kiezen en deze bekend maken.
XC-MEN: XC70-D5-GT-MY08-Summun, Rica PPC Tuning +/-220PK
XC-WIFE: SEAT LEON 2.0 TDI 170PK MY12 Full options
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”