Volvo 164
- Boele
- 4th Gear member
Aah kijk! LeukB-lennium schreef:Wim is mn oude buurman en de aanstichter van mijn volvo liefdehij heeft een rondje mee gereden, al het grote werk aan de auto heb ik in zijn garage mogen doen.
Kwam deze foto tegen op het volvolvo-forum:
Groeten, Boele
Zie ook mijn vernieuwde website over het opknappen van mijn 1800! of volg mij op Twitter
Zie ook mijn vernieuwde website over het opknappen van mijn 1800! of volg mij op Twitter
- Boele
- 4th Gear member
Groeten, Boele
-
- 4th Gear member
Mooie foto!
helaas gaat het linken niet goed, de directe url http://www.therallysite.com/joomla/gall ... 76a2dfd66f werkt wel.
helaas gaat het linken niet goed, de directe url http://www.therallysite.com/joomla/gall ... 76a2dfd66f werkt wel.
- Boele
- 4th Gear member
Oh foutje!
Ligt jouw uitlaat alleen zo laag, of is dat gezichtsbedrog?
Ligt jouw uitlaat alleen zo laag, of is dat gezichtsbedrog?
Groeten, Boele
- Boele
- 4th Gear member
Maar is ie nu dan ook zegmaar echt af? Of nog sleutelende maar wel rijdende?
Mis een stukje in de blog.
Al wel de bak gewisseld e.d?
Mis een stukje in de blog.
Al wel de bak gewisseld e.d?
Groeten, Boele
-
- 4th Gear member
de wagen rijd nu, ik ben dr mee naar lelystad gereden en weer terug, de afstelling moet nog wat 'soepeler' nu rijd het wat zenuwachtig. Het blijft een beetje spannend of alles heel blijft, maar dat duurt nog wel even denk ik. vertrouwen moet groeien 
Ik wil nog een oliekoeler monteren en de oli catch can moet nog anders.
uiteindelijk heb ik met hulp (email) van Ben van tinustechniek de drukgroep weten te monteren en rijd nu met de 4bak van volvo. de ombouw naar de toyota bak gaat gebeuren, maar daar komt een hoop passen en meten bij kijken dus dat ga ik niet overhaasten.

Ik wil nog een oliekoeler monteren en de oli catch can moet nog anders.
uiteindelijk heb ik met hulp (email) van Ben van tinustechniek de drukgroep weten te monteren en rijd nu met de 4bak van volvo. de ombouw naar de toyota bak gaat gebeuren, maar daar komt een hoop passen en meten bij kijken dus dat ga ik niet overhaasten.
-
- 4th Gear member
stiekem hoop ik dat de motor nog even heel blijft, ik heb een toyota supra van dichtbij horen lopen op megasquirt (heb hem helpen starten) en die blokken lopen goed!
Er moet EEN strip op, maar ik weet nog niet welke een originele of een zwarte van een 240, ergens vind ik de donkere rand rond het raam wel goed staan.
Er moet EEN strip op, maar ik weet nog niet welke een originele of een zwarte van een 240, ergens vind ik de donkere rand rond het raam wel goed staan.
- ferdy
- 4th Gear member
een 164 die erg op de jouwe lijkt mist ook nog een sierstripje 

ps welke overbrenging achteras heb jij eronder liggen? IK momenteel een 3.73 (echte overdrive as) Maar een turbo motor krijgt een 3.31 of 3,54 asje ook prima voorruit heb ik t idee.

ps welke overbrenging achteras heb jij eronder liggen? IK momenteel een 3.73 (echte overdrive as) Maar een turbo motor krijgt een 3.31 of 3,54 asje ook prima voorruit heb ik t idee.
-
- 4th Gear member
Ik heb de band vast gezet met rvs ty-wraps (worden gebruikt voor as hoezen) gaat erg goed.
Als het band wat vaker warm geweest is brokkelt het een beetje, knopen lijkt me niet zo'n goed idee.
De budget oplossing is rvs ijzerdraad (las draad bv)
Als het band wat vaker warm geweest is brokkelt het een beetje, knopen lijkt me niet zo'n goed idee.
De budget oplossing is rvs ijzerdraad (las draad bv)
- Boele
- 4th Gear member
Ik heb ze op mn spruitstuk vast gezet met Alu/Staal? slangenklemmen van de Brezan. Gaat perfect!
Groeten, Boele
- Boele
- 4th Gear member
PS welke band heb jij gekocht! Ik heb ruim 60euro betaald voor een rol van 15mtr (wel van Cool-Tec joepiediedoo ::? )
Groeten, Boele
- ferdy
- 4th Gear member
Cool-Tec joepiediedoo

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT
Van glasvezel, heb er nu nog jeukende handen van

Momenteel zitten de uiteindes vast met aluminium tape, dit blijft verassend goed zitten, misschien toch nog een metaal strapje er om heen. Ik heb alleen jammer genoeg net 1 meter te kort om nog 1 uitlaatspruitstukje te doen. Toevallig iemand nog een beetje over