Ze heeft wat kuurtjes, en de motor heeft echt wat liefde nodig maar als ik klaar met haar ben is ze zeker een waardige opvolger.
'S morgens loopt ze als een krant wat denk ik toe te wijzen is aan een luie gloeistift. Ik zal een gesprek met hem aangaan. Als 'ie zijn arbeidsethos niet wenst aan te passen mag 'ie inpakken en regel ik een ander. Daarbij is ook de airco niet goed. Waar ik bij de proefrit de pomp nog hoorde aanslaan hoorde ik vandaag ook geen tik meer. Van de week ga ik de computer eens uitlezen om te kijken wat er instaat.
De nieuwe auto is van September 2005 waar mijn oude van Januari 2005 is. Frappant vind ik het aantal aanpassingen dat Volvo aan de auto gedaan heeft. Zo zit er een andere versnellingsbak in (de achteruit zit nu niet meer direct naast de 1)en zijn er een aantal aanpassingen aan het interieur doorgevoerd.
Ook kan ik op afstand de ramen niet meer openen (wel sluiten) en moet ik elke keer een modus selecteren op de boordcomputer waar bij de oude de geselecteerde functie bewaard bleef. oh, en ze stinkt naar hond....
Wel is ze weer lekker full options met een elektrisch open klapperdak, Bi-Xenon, RTI, dala-scheur bekleding, ingebouwde telefoon, regensensor, electrische stoel met geheugen en een handig zonnebrillenopbergbakje aan het plafond.
Verder lijkt de ophanging iets soepeler (kan ook aan de kleinere 16" velgen liggen) en schakelt de bak iets soepeler. Ook lijkt de auto iets soepeler in toeren te klimmen op de snelweg.
Volgende week krijgt ze nieuwe vloeistoffen en filters en ga ik de slechte koude start oplossen dan kunnen we weer verder waar we gebleven waren. Wellicht ga ik later nog eens kijken of ik weer een set 17" Sculptor velgen kan bemachtigen, dan is ze helemaal compleet.
Foto's!