Krijg nog regelmatig het idee dat er direct hier op het forum gelekt wordtbart simpson schreef:en jij dacht dat dat niet gebeurde?Fulaks schreef:Misschien moeten dealers dan maar eens bij Volvo hun grieven op tafel leggen : ofwel geen "perslekken", ofwel snellere communicatie en opvolging over nieuwe modeljaren, wijzigingen en speciale series.
V70 / XC70 facelift MY 2012
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Als fabrieksmedewerkers niets geheim kunnen houden staat daar ontslag op, een scoop of een job het is maar wat je wilt
Volvo for life
- PeeJay
- 4th Gear member
Gevaarlijke insinuaties heren. Zeker zonder onomstotelijk bewijs.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line
Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue
Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line
Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue
Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
- casper
- 5th Gear member
VolvoMafia schreef: Krijg nog regelmatig het idee dat er direct hier op het forum gelekt wordt
Er is hier helemaal geen sprake van lekken.bart simpson schreef:Als fabrieksmedewerkers niets geheim kunnen houden staat daar ontslag op, een scoop of een job het is maar wat je wilt
1. Volvocars plaatste als allereerste 'zelf' op haar eigen Facebookpagina de interieurfoto van de V70 met het nieuwe dashboard. Diverse sites heben dat beeld correct overgenomen. Dan is dat geen lek!
2. Volvocars toont zelf het nieuwe interieur in haar handleidingen van accesoires voor MY 2012, en dit wel degelijk onder de naam MY 2012. Ze zijn door iedereen te raadplegen op de sites van Volvo.
3. Enkele Europese sites hebben even reeds MY2012 getoond voor wat betreft de S80 en de V70, waaronder zelfs de Nederlandse ! Intussen zijn deze beelden weer (voor even) verdwenen.
Velen hebben dat gezien.
Dat zijn geen "lekken" maar blijkbaar fouten van diegenen die bij Volvocars aan het roer zitten van alles wat er op internet verschijnt.
Dat er internetgebruikers zijn die dat allemaal zien en opslaan kan je hen niet kwalijk nemen. Eens iets door Volvocars gepubliceerd is, is dat voor mij correcte info, want als we dat anders al niet meer mogen geloven...
- Fulaks
- 6th Gear member
Blijkbaar zonder succes in het verhaal LE en MY2012...bart simpson schreef:en jij dacht dat dat niet gebeurde?Fulaks schreef:Misschien moeten dealers dan maar eens bij Volvo hun grieven op tafel leggen : ofwel geen "perslekken", ofwel snellere communicatie en opvolging over nieuwe modeljaren, wijzigingen en speciale series.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Je voelt je nogal aangesproken Casper... ik uitte alleen maar een vermoeden. Het cursieve gedeelte van het citaat, is dat niet een beetje een vorm van lekken of zou dat een vorm van lekken kunnen zijn? Als je 'zelf' tussen aanhalingstekens zet, trek je dat dan in twijfel? Dan kun je je afsluitende zin misschien nog eens in overweging nemen.casper schreef:VolvoMafia schreef: Krijg nog regelmatig het idee dat er direct hier op het forum gelekt wordtEr is hier helemaal geen sprake van lekken.bart simpson schreef:Als fabrieksmedewerkers niets geheim kunnen houden staat daar ontslag op, een scoop of een job het is maar wat je wilt
1. Volvocars plaatste als allereerste 'zelf' op haar eigen Facebookpagina de interieurfoto van de V70 met het nieuwe dashboard. Diverse sites heben dat beeld correct overgenomen. Dan is dat geen lek!
2. Volvocars toont zelf het nieuwe interieur in haar handleidingen van accesoires voor MY 2012, en dit wel degelijk onder de naam MY 2012. Ze zijn door iedereen te raadplegen op de sites van Volvo.
3. Enkele Europese sites hebben even reeds MY2012 getoond voor wat betreft de S80 en de V70, waaronder zelfs de Nederlandse ! Intussen zijn deze beelden weer (voor even) verdwenen.
Velen hebben dat gezien.
Dat zijn geen "lekken" maar blijkbaar fouten van diegenen die bij Volvocars aan het roer zitten van alles wat er op internet verschijnt.
Dat er internetgebruikers zijn die dat allemaal zien en opslaan kan je hen niet kwalijk nemen. Eens iets door Volvocars gepubliceerd is, is dat voor mij correcte info, want als we dat anders al niet meer mogen geloven...
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- casper
- 5th Gear member
Ik voel mij aangesproken omdat ik het continue idiote gemekker beu ben over wat ik post, inclusief de typering als orakel ( zie de heer BS) etc aan mijn adres.VolvoMafia schreef: Je voelt je nogal aangesproken Casper... ik uitte alleen maar een vermoeden. Het cursieve gedeelte van het citaat, is dat niet een beetje een vorm van lekken of zou dat een vorm van lekken kunnen zijn? Als je 'zelf' tussen aanhalingstekens zet, trek je dat dan in twijfel? Dan kun je je afsluitende zin misschien nog eens in overweging nemen.
Ik post gewoon wat Volvocars lost op haar eigen websites, niks meer niks minder.
De Facebooksite van Volvocars is officieel van hen, dus daarom de term 'zelf'. En als jij dat dan nog altijd in twijfel trekt, waar zijn we dan mee bezig?
Als er hier zijn die geen nieuws kunnen verdragen, wat doen ze hier dan eigenlijk?
-
- 8th Gear member
Ik begrijp dat het zeer vervelend is voor dealers en eigenlijk voor Volvo in het geheel, maar denk toch ook dat de fout (lek) bij de organisatie zelf zit...
We hebben gelukkig zoiets als vrije nieuwsgaring hier..
Je kan moeilijk van het publiek, de klanten en liefhebbers verwachten dat zij allemaal de belangen van de dealer gaan behartigen.
We hebben gelukkig zoiets als vrije nieuwsgaring hier..
Je kan moeilijk van het publiek, de klanten en liefhebbers verwachten dat zij allemaal de belangen van de dealer gaan behartigen.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Laten we het erop houden dat (iemand bij) Volvo door echt nieuws of toekomstmuziek vroegtijdig te lekken zeer onzorgvuldig met de belangen van Volvo als organisatie omgaat, waar dealers ooit Volvo's op voorraad durfden te bestellen kijken ze nu ook de kat uit de boom.
@casper, ik geloof trouwens niet in het "per ongeluk" als ik de hoeveelheid scoops zie die jij post.
@casper, ik geloof trouwens niet in het "per ongeluk" als ik de hoeveelheid scoops zie die jij post.
Volvo for life
- Fulaks
- 6th Gear member
Daar gaan we weer met de insinuaties...VolvoMafia schreef:Je voelt je nogal aangesproken Casper... ik uitte alleen maar een vermoeden. Het cursieve gedeelte van het citaat, is dat niet een beetje een vorm van lekken of zou dat een vorm van lekken kunnen zijn? Als je 'zelf' tussen aanhalingstekens zet, trek je dat dan in twijfel? Dan kun je je afsluitende zin misschien nog eens in overweging nemen.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
-
- 8th Gear member
Ben ik helemaal met je eens Bart, ik sta er versteld van dat er dan ook geen actiemodel komt (of misschien komt die nog...), op basis van de MY'11.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
- casper
- 5th Gear member
Neen, want ik zoek en vind ze.bart simpson schreef: @casper, ik geloof trouwens niet in het "per ongeluk" als ik de hoeveelheid scoops zie die jij post.
Als we slaafs moeten wachten tot het dealertje zijn zegje gedaan heeft mogen we lang wachten en best alle fora opdoeken.
- John Vermeulen
- 3rd Gear member
- Contacteer:
1. Als ik het Persbericht over de AutoRai dat vandaag door Volvo Cars Nederland is gepubliceerd goed lees staat er - in tegenstelling tot wat eerder hier werd gesteld - wel degelijk de V70 Limited Edition.
Uit het Persbericht:
"Volvo is nog steeds het Estatemerk bij uitstek. In 2010 verkocht het Zweedse automerk alleen al in Nederland 3008 Volvo V70's. Dat was meer dan 40% van het totale segment. Op de RAI staat Volvo's V70 Limited Edition, de tijdelijk beschikbare uitvoering van Volvo's toonaangevende Estate, is voorzien van onder meer een navigatiesysteem met harddisk en stem- en stuurwielbediening, lederen bekleding, Dual Xenon koplampen met adaptieve bochtverlichting, een koplampreinigingsinstallatie en lichtmetalen 17-inchwielen. De prijzen van de V70 Limited Edition beginnen bij 41.495 euro voor de T4-versie."
Dit betekent toch dat we morgenavond (preview AutoRai) of uiterlijk woensdag weten welke specificaties deze LE heeft en of het een MY 2011 en/of MY 2012 is. Daar hoeven we toch verder allemaal niet zo vreselijk ingewikkeld over te doen?
2. Met betrekking tot de aanpassing van dashboard/navigatiesysteem/display van de 80/70 series zie ik dat ene Stein Erik Aaserud uit Noorwegen nogal actief is op de Volvo Facebook pagina's en onder meer deze foto's heeft gepubliceerd:
Of hij bij Volvo werkt weet ik niet; ik krijg niet de indruk, volgens mij is het vooral een fan van Volvo en Saab. Het zijn foto's die heel duidelijk zijn, maar die inmiddels ook weer verwijderd zijn van www.motor-talk.de.
Dat Volvo het infotainment centre van de 60 series gaat overplanten naar de andere modellen hoeft toch niet te verbazen. Dat is al eerder gebeurd met de XC60.
3. Verder ligt de "waarheid" zo'n beetje in het midden, lijkt mij. Scoops en nieuwtjes zijn in dit sociale media en internet tijdperk gewoon niet tegenhouden. Een term als "lekken" is een vrij groot woord in dit verband. Iedereen publiceert toch van alles op het wereld wijde web met veel "paste and copij" gedrag. Anderzijds kan ik mij wel voorstellen dat dit alles een storende invloed kan hebben op de verkoop van bestaande uitvoeringen.
Uit het Persbericht:
"Volvo is nog steeds het Estatemerk bij uitstek. In 2010 verkocht het Zweedse automerk alleen al in Nederland 3008 Volvo V70's. Dat was meer dan 40% van het totale segment. Op de RAI staat Volvo's V70 Limited Edition, de tijdelijk beschikbare uitvoering van Volvo's toonaangevende Estate, is voorzien van onder meer een navigatiesysteem met harddisk en stem- en stuurwielbediening, lederen bekleding, Dual Xenon koplampen met adaptieve bochtverlichting, een koplampreinigingsinstallatie en lichtmetalen 17-inchwielen. De prijzen van de V70 Limited Edition beginnen bij 41.495 euro voor de T4-versie."
Dit betekent toch dat we morgenavond (preview AutoRai) of uiterlijk woensdag weten welke specificaties deze LE heeft en of het een MY 2011 en/of MY 2012 is. Daar hoeven we toch verder allemaal niet zo vreselijk ingewikkeld over te doen?
2. Met betrekking tot de aanpassing van dashboard/navigatiesysteem/display van de 80/70 series zie ik dat ene Stein Erik Aaserud uit Noorwegen nogal actief is op de Volvo Facebook pagina's en onder meer deze foto's heeft gepubliceerd:
Of hij bij Volvo werkt weet ik niet; ik krijg niet de indruk, volgens mij is het vooral een fan van Volvo en Saab. Het zijn foto's die heel duidelijk zijn, maar die inmiddels ook weer verwijderd zijn van www.motor-talk.de.
Dat Volvo het infotainment centre van de 60 series gaat overplanten naar de andere modellen hoeft toch niet te verbazen. Dat is al eerder gebeurd met de XC60.
3. Verder ligt de "waarheid" zo'n beetje in het midden, lijkt mij. Scoops en nieuwtjes zijn in dit sociale media en internet tijdperk gewoon niet tegenhouden. Een term als "lekken" is een vrij groot woord in dit verband. Iedereen publiceert toch van alles op het wereld wijde web met veel "paste and copij" gedrag. Anderzijds kan ik mij wel voorstellen dat dit alles een storende invloed kan hebben op de verkoop van bestaande uitvoeringen.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Je kunt alle schijn weerleggen door bronvermelding bij al je vondsten.casper schreef:Neen, want ik zoek en vind ze.bart simpson schreef: @casper, ik geloof trouwens niet in het "per ongeluk" als ik de hoeveelheid scoops zie die jij post.
Niet achteraf maar meteen als je het bericht plaatst.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- casper
- 5th Gear member
Wat die Noorse man doet heeft er niets mee te maken.John Vermeulen schreef:
Dit is (zoals eerder al gemeld) de link op Facebook (pagina van Volvocars, Ocean Race):
En die werd daar door Volvo zelf geplaatst op hun eigen Oceanrace-Facebookpagina, en dit op 1 maart 2011 !!!
Dat heb ik hier al tot treurens toe gedaan maar er zijn er hier die dat nog niet genoeg vinden ofwel kort van geheugen zijn.Ben schreef: Je kunt alle schijn weerleggen door bronvermelding bij al je vondsten.
Niet achteraf maar meteen als je het bericht plaatst.
- least
- 3rd Gear member
Wees blij met de scoops, varen we als consument wel bij, goed geïnformeerd, kunnen we de Volvo dealer uitvragen, en goede afwegingen maken uit het aanbod dat Volvo ons biedt. Het belang van Volvo zie ik hierin als ondergeschikt, je zou maar in deze tijd een niet LE uitvoering besteld hebben, scheelt je toch mooi duizenden euro´s
nadenkend over weer een Volvo: V90
- John Vermeulen
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Wordt een deel van deze discussie ook niet veroorzaakt doordat er eigenlijk drie discussies door elkaar lopen:
- de nieuwtjes over de Ocean Race uitvoering MY 2012, met kennelijk foto's van Volvo zelf;
- de wat betreft bronnen wat vagere nieuwtjes over de uitvoeringen van de S80/V70/XC70 MY 2012 in algemene zin, dus los van de Ocean Race uitvoeringen;
- de aanpassingen die al dan niet zijn doorgevoerd op de Limited Edition uitvoeringen van de V70.
Verder wacht ik maar af. Lijkt me het beste.
- de nieuwtjes over de Ocean Race uitvoering MY 2012, met kennelijk foto's van Volvo zelf;
- de wat betreft bronnen wat vagere nieuwtjes over de uitvoeringen van de S80/V70/XC70 MY 2012 in algemene zin, dus los van de Ocean Race uitvoeringen;
- de aanpassingen die al dan niet zijn doorgevoerd op de Limited Edition uitvoeringen van de V70.
Verder wacht ik maar af. Lijkt me het beste.
- casper
- 5th Gear member
S80/V70MY 2012 heeft enkele dagen op de gewone website gestaan van Volvocars NL.John Vermeulen schreef: - de wat betreft bronnen wat vagere nieuwtjes over de uitvoeringen van de S80/V70/XC70 MY 2012 in algemen zin, dus los van de Ocean Race uitvoeringen;
Ontkennen heeft absoluut geen zin meer.