Ik heb ze bovenin tussen de bekleding en het raam geklemd, en onderaan alleen met twee klemmetjes (uiterst links nog zichtbaar op de eerste foto) vast zitten.
(ze gaan er binnenkort uit, de hele set, dus PM maar als iemand nog een set zoekt

Slecht excuus.... gewoon een beetje bijknippen en ze passen weer in de V60
Als ze ie er bij mij ook zo in had gehangen had ie van mij mogen blijven zitten. Het lijkt bij mij net of de sunblind niet hoog genoeg is. Of zou mijn achterraam wat hoger zijn??arnoud. schreef:Ik heb ze er gewoon inhangen zonder ze vast te zetten met grove middelen:
Ik heb ze bovenin tussen de bekleding en het raam geklemd, en onderaan alleen met twee klemmetjes (uiterst links nog zichtbaar op de eerste foto) vast zitten.
Zit ie niet ondersteboven?Glimmerman schreef:Als ze ie er bij mij ook zo in had gehangen had ie van mij mogen blijven zitten. Het lijkt bij mij net of de sunblind niet hoog genoeg is. Of zou mijn achterraam wat hoger zijn??arnoud. schreef:Ik heb ze er gewoon inhangen zonder ze vast te zetten met grove middelen:
Aan de bovenzijde van het raam moet je geen clipjes monteren, gewoon de sunblind tussen het raam en de kunstofrand drukken, je zult zien dat de sikkel waar jij het over hebt weg is.Elvis schreef:Ik heb hetzelfde "probleem". Aan de bovenzijde van het achterraam wijkt het gordijn af van de raamvorm waardoor een (irriterende) sikkel zichtbaar wordt in de achteruitkijkspiegel.
Al van alles geprobeerd maar ik krijg de opening niet echt goed weggewerkt.
Om mij er niet te veel aan te irriteren heb ik maar besloten om zo min mogelijk in mijn achteruitkijkspiegel te kijken...
Ik heb het net, na het lezen van bovenstaande, vol goede moed weer geprobeerd. Nu in totaal geen klemmetjes gebruikt, omdat de ruimte tussen het raam en de kunststofrand gewoon te breed zijn. Hierdoor hebben de klemmetjes totaal geen houvast en dus geen zin. Sunblind achter zit nog steeds niet naar mijn zin, maar de 'sikkel' is ietsjes minder. Denk alleen niet dat ie zo lang blijft zitten en weer zal gaan zakken. :?snorremans schreef:Aan de bovenzijde van het raam moet je geen clipjes monteren, gewoon de sunblind tussen het raam en de kunstofrand drukken, je zult zien dat de sikkel waar jij het over hebt weg is.Elvis schreef:Ik heb hetzelfde "probleem". Aan de bovenzijde van het achterraam wijkt het gordijn af van de raamvorm waardoor een (irriterende) sikkel zichtbaar wordt in de achteruitkijkspiegel.
Al van alles geprobeerd maar ik krijg de opening niet echt goed weggewerkt.
Om mij er niet te veel aan te irriteren heb ik maar besloten om zo min mogelijk in mijn achteruitkijkspiegel te kijken...
gr Snorremans