Goedemiddag mede forumbezoekers,
al jaren rijden wij Volvo tot ons groot plezier! Echter het geval is dat de auto van mijn vrouw, een V50 2.0D uit 05 vandaag doodleuk zei klim maar over het middenconsole, ik doe de deur niet meer open voor je hahaha! Ze belde mij dus op van uhmmm.
Auto is altijd dealer onderhouden maar ik denk dat dit een manco is door het vele gebruik.
Enig idee of dit simpel zelf op te lossen is of dat die echt naar de dealer moet. We hebben de auto nu 6 jaar en eigelijk naast de vervanging van een computer ( dstc ) nooit geen problemen gehad.
Iemand tips en/of suggesties?
Problemen bestuurders portier V50 2.0D
- Delanghe
- 2nd Gear member
Lijkt mij geen electrisch probleem te zijn, maar meer mechanisch... maakt de centrale vergrendeling lawaai wanneer aan deze deur wanneer je ze probeert te ontgrendelen?
Zoniet is het toch electrisch, maar zou het straf vinden, normaal kan je van binnenuit de wagen toch ontgrendelen (2x klink overhalen)
Mijn visie, openvijzen en prutsen
Zoniet is het toch electrisch, maar zou het straf vinden, normaal kan je van binnenuit de wagen toch ontgrendelen (2x klink overhalen)
Mijn visie, openvijzen en prutsen

Volvo V60 CC D2 - 163pk
Volvo V40 D2 - Diplomat
Volvo S40 2.0D
VW Golf 5 19 Tdi
Volvo V40 1.9D
Volvo V40 D2 - Diplomat
Volvo S40 2.0D
VW Golf 5 19 Tdi
Volvo V40 1.9D
-
- Starter
Je hoort de vergrendeling idd maar de deur blijft op slot!Van binnenuit kan de auto ook niet open, hij blijft op slot wat je ook doet!Getracht de pin vast te houden die uit de deur omhoog komt maar ook dan maakt het geen verschil, deze schiet direct terug zodra je het loslaat!
Hoe krijg ik het paneel van de deur af? Heb al op het forum gespit maar de links waarna verwezen werd waren niet bereikbaar.......
Hoe krijg ik het paneel van de deur af? Heb al op het forum gespit maar de links waarna verwezen werd waren niet bereikbaar.......
- 360Degreez
- 5th Gear member
Ik moet me bij Delanghe aansluiten, het lijkt ook mij een mechanisch probleem in het slot Bakfiets, als het probleem een elektronische oorzaak heeft kan je deze altijd met de hand openen. Linke shit als je een aanrijding hebt.
Je kunt de bekleding niet verwijderen met de deur dicht, je kunt hoogstens het paneel van de elektrische raambediening verwijderen en kijken of je hier iets kunt vastpakken om het slot los te krijgen.
Anders moet het opengesneden worden en wordt het een nieuw deurpaneel plus reparatie bij dealer....
Je kunt de bekleding niet verwijderen met de deur dicht, je kunt hoogstens het paneel van de elektrische raambediening verwijderen en kijken of je hier iets kunt vastpakken om het slot los te krijgen.
Anders moet het opengesneden worden en wordt het een nieuw deurpaneel plus reparatie bij dealer....
-
- Starter
Zure is dat de auto toch op de nominatie stond om weg te gaan......planning van de vrouw was een C70.....
Timing is altijd goed te noemen, zal de inruil zeker ten goede komen!
Ze is ermee naar de dealer, die zullen het zoals altijd correct oplossen voor haar!
Zal het wel horen wat de schade gaat worden!
Timing is altijd goed te noemen, zal de inruil zeker ten goede komen!
Ze is ermee naar de dealer, die zullen het zoals altijd correct oplossen voor haar!
Zal het wel horen wat de schade gaat worden!
- 360Degreez
- 5th Gear member
Wat zei je vrouw toen dit probleem zich voordeed?
"Dit doet de deur dicht! We gaan nu voor een C70 kijken!"
Succes!
"Dit doet de deur dicht! We gaan nu voor een C70 kijken!"
Succes!
-
- Starter
Hahahaha,
die zou wel erg sterk geweest zijn! Nee ze was eerder verbaasd van wat doe ik verkeerd heb ik iets ingedrukt haahha! Maar het is voor een vrouw die niet in een jeans loopt best genant om over zo`n middenconsole te klimmen!
Naja voordeel is van de C70, kapje open en eruit hahaha!
Moet zeggen dat de nieuwe V60 ook mooit is, die 4 wiel aangedreven variant, elektromotor erin! Jammere is eind 2012 pas in de showroom!
Voordeel is dat die erg snel is!
die zou wel erg sterk geweest zijn! Nee ze was eerder verbaasd van wat doe ik verkeerd heb ik iets ingedrukt haahha! Maar het is voor een vrouw die niet in een jeans loopt best genant om over zo`n middenconsole te klimmen!
Naja voordeel is van de C70, kapje open en eruit hahaha!
Moet zeggen dat de nieuwe V60 ook mooit is, die 4 wiel aangedreven variant, elektromotor erin! Jammere is eind 2012 pas in de showroom!
Voordeel is dat die erg snel is!