heeft er iemand ervaring met volvoselectparts deze is namelijk zo goedkoop dat ik het eigenlijk niet durf.
Ik moet 2 nieuwe draagarmen hebben en deze kosten maar €53 euro.
volvo onderdelen
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
O.a. dit schrijven ze op hun website:
De productnummers dienen alleen ter vergelijk en geven geen uitsluitsel over de herkomst van de Volvo/Opel onderdelen. (klik)
Ik trap natuurlijk een open deur in door te zeggen dat autorijden nu eenmaal geld kost en zeker een Volvo.
Maar omdat je twijfelt is het wellicht het overwegen waard om in ieder geval 'kritische' onderdelen, waar ik draagarmen zeker toe reken, wèl bij de dealer te bestellen.
En je kunt natuurlijk altijd eerst informeren of er in dit geval sprake is van een origineel onderdeel.
(accentuering door mij)
Rob
De productnummers dienen alleen ter vergelijk en geven geen uitsluitsel over de herkomst van de Volvo/Opel onderdelen. (klik)
Ik trap natuurlijk een open deur in door te zeggen dat autorijden nu eenmaal geld kost en zeker een Volvo.
Maar omdat je twijfelt is het wellicht het overwegen waard om in ieder geval 'kritische' onderdelen, waar ik draagarmen zeker toe reken, wèl bij de dealer te bestellen.
En je kunt natuurlijk altijd eerst informeren of er in dit geval sprake is van een origineel onderdeel.
(accentuering door mij)
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Als je in de buurt woont, zou je eens kunnen gaan kijken bij die leverancier. Als je in staat bent om het metaal te waarderen op juistheid, zou je het dan kunnen kopen.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]