Nu is er behoorlijk wat schade o.a. het achterlicht links heeft een gebroken glas/plastic. Weet iemand of het mogelijk is om alleen het glas/plastic te vervangen of moet er een hele nieuwe unit in?
achterlicht S40
-
- Starter
Tijdens een fijne vakantie in Oostende heb ik onze S40 in een parkeergarage achteruit tegen een paal geparkeerd
Nu is er behoorlijk wat schade o.a. het achterlicht links heeft een gebroken glas/plastic. Weet iemand of het mogelijk is om alleen het glas/plastic te vervangen of moet er een hele nieuwe unit in?
- Denniskl
- 5th Gear member
Daar heb ik wel eens vaker van gehoord.
Plotseling overstekende paaltjes in Oostende.
Maar heel erg vervelend :?
Ik denk toch dat de hele unit vervangen moet worden.
Het glas zit volgens mij gelijmt.
Plotseling overstekende paaltjes in Oostende.
Maar heel erg vervelend :?
Ik denk toch dat de hele unit vervangen moet worden.
Het glas zit volgens mij gelijmt.
Als het de buitenste unit is krijg je inderdaad het complete huis. Kost iets van een € 99,50 ex btw zo uit het hoofd.
De binnenste units op de tussenplaat zijn niet los leverbaar. Dan krijg je dus een hele plaat met beide lamphuizen erop. Deze moet je denken aan een € 150,- ex btw zoiets.
De binnenste units op de tussenplaat zijn niet los leverbaar. Dan krijg je dus een hele plaat met beide lamphuizen erop. Deze moet je denken aan een € 150,- ex btw zoiets.