Als ik de blower aan heb doordat de climate control vindt dat dat moet (maakt niet uit of de airco aanstaat of niet), dan hoor je 'm steeds zachter en harder gaan blazen. Het lijkt alsof je je haarfohn steeds van een lage naar een hoge stand en vice versa zet. Best irritant omdat het verschil echt groot is en het vaak gebeurt.
Herkennen jullie dit?
Is het normaal? En zo niet, weten jullie waar het aan zou kunnen liggen?
Thanks,
Sander.
Blower harder en zachter
- PeeJay
- 4th Gear member
Ja, herkenbaar.
Hetgeen waar ik mij aan stoor, is dat hij soms heel veel begint te schakelen tussen het rooster van de voorruit en de roosters in het dashboard. Je hoort dan ook echt dat er geschakeld wordt naar een andere uitgang.
Bij het harder en zachter blazen grijp ik meestal in en zet de blower zelf op een prettige stand.
Wat ik aan het schakelen moet doen weet ik niet. Het is dan alsof hij in de war raakt.
Hetgeen waar ik mij aan stoor, is dat hij soms heel veel begint te schakelen tussen het rooster van de voorruit en de roosters in het dashboard. Je hoort dan ook echt dat er geschakeld wordt naar een andere uitgang.
Bij het harder en zachter blazen grijp ik meestal in en zet de blower zelf op een prettige stand.
Wat ik aan het schakelen moet doen weet ik niet. Het is dan alsof hij in de war raakt.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line
Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue
Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line
Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue
Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Op mijn ECC (wat een stomme zin) zit een automatische stand voor de luchthoeveelheid en een automatische stand voor de roosters. Dan kiest de auto wat zij prettig vindt ...
Ik zet de blower gewoon op een lekkere stand zonder te tochten en de luchtstroom op wat op dat moment net lekkere luchtstroom is.
PS: wij hebben een 960 van september 1994.
Ik zet de blower gewoon op een lekkere stand zonder te tochten en de luchtstroom op wat op dat moment net lekkere luchtstroom is.
PS: wij hebben een 960 van september 1994.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- 4th Gear member
- Contacteer:
Blower al op low gezet in het instellingen menu?
- Fredhead
- Geartronic member
Dat was de tip waar ik even niet op kon komen.
Ik heb hetzelfde gehad, alhoewel in iets mindere vorm denk ik en het was met deze stand compleet verdwenen.
Ineens nooit meer last gehad van een steeds twijfelende climate control
Ik heb hetzelfde gehad, alhoewel in iets mindere vorm denk ik en het was met deze stand compleet verdwenen.
Ineens nooit meer last gehad van een steeds twijfelende climate control
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- 5th Gear member
Het schakelen is een fout in de software, hiervoor is een update met ik meen een 007 of 07 nummer.PeeJay schreef:Ja, herkenbaar.
Hierna is dit probleem weg.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
-
- 5th Gear member
Sorry, ik had je reactie niet gezien.
De versie?
Het is een update vanuit Vida, het is een update die de klep herinitialiseert die de buiten en interieur recirculatie regelt.
De versie?
Het is een update vanuit Vida, het is een update die de klep herinitialiseert die de buiten en interieur recirculatie regelt.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.