@Allen, Thanks

!!
Inmiddels ongeveer 200 km achter de rug, bevalt uitstekend! Zo veel strakker en rustiger. Lijkt of er toch een en ander aan gemoderniseerd is onderhuids om hem stiller te maken.
Aanhanger is gelijk aan de vorige, zit die er achter dan? :roll: Je kan niet zeggen dat je er helemaal niets van merkt, maar dat je een stevige aanhanger amper voelt kan ik bevestigen. Ben benieuwd hoe dat over een paar weekjes gaat met 1600 kg Hymer aan de haak.
Wat dat betreft denk ik dat ik toch voor de software van de trekhaak ga ivm de pdc. Zou wel fijn zijn als dat automatisch uit gaat met iets aan de haak.
Er zit een nokia bluetooth carkit in. Geen idee hoe dat werkt. Ik kan hem wel verbinden met de Iphone, en dan iemand bellen vanaf de telefoon, dan gaat dat over de speakers van de auto. Telefoneert trouwens veel helderder dan de originele volvo telefoon.
Maar hoe zorg ik er voor dat als ik instap hij automatisch gaat verbinden, zodat als ik gebeld wordt ik kan opnemen met het nokia apparaatje? Ik weet ook niet hoe ik dit moet zoeken via google, ik weet geen typenummer oid...