Hallo ik rij met een V50 bouwjaar 2006.
Nu wil ik achteraan in de kofferruimte een 12 volt aansluiting monteren .
Nu heb ik de handleiding geraadpleegd en heb op dezelfde wijze alles gedemonteerd.
Nu is echter de vraag welke aansluitkabel dien ik te gebruiken om stroom te krijgen.De kabel van de 12v aansluiting zou voorzien zijn.
In de kofferruimte zie ik twee aansluitingscontacten.
Ik moet er wel bij zeggen dat het 12voltcontact NIET origineel is van VOLVO.
Heeft er iemand dit ook al eens gemonteerd?
12v aansluiting kofferruimte.
- Exeres
- 6th Gear member
ik heb vooraan een extra 12v bijgeplaatst op een plaats waar je hem niet ziet (onder het bakje aan de handrem) dus heb gewoon afgetakt van m'n gewone 12v bij m'n versnellingsbak. Niet zo moeilijk te doen. Kan je achteraan geen stroom aftakken van je lichten?
-
- 2nd Gear member
Van je lichten? En dan geen stroom hebben als je lichten niet branden?
Je moet een apart gezekerde stroomdraad hebben.
Ligt er niets klaar? Dacht mij te herinneren dat die bekabeling er al in zou moeten
Iggen?
Je moet een apart gezekerde stroomdraad hebben.
Ligt er niets klaar? Dacht mij te herinneren dat die bekabeling er al in zou moeten
Iggen?
Vrouwtje: V50 DrivE Start/Stop, MY12, R-design, Xenon, regensensor, gelamineerd glas, BLIS,park sensoren achter & voor, LED daglichten, zwart leder, kinderzitjes achter, RTI, kinderbeveiliging, alarm
Zelf: Citroen C5 Tourer, Firmawagen (anders koop je geen fransman
)
Resto project: '95 480 GT Turbo
Zelf: Citroen C5 Tourer, Firmawagen (anders koop je geen fransman

Resto project: '95 480 GT Turbo
- sonar
- 1st Gear member
Heb je hier misschien iets aan?
http://accessories.volvocars.com/Access ... -1/NOTHING
http://accessories.volvocars.com/Access ... -1/NOTHING
Volvo V50 1.6D 2006
Volvo 440 1.8 1990
VW Golf 1986
VW Polo
Volvo 360 2.0
Volvo 440 1.8 1990
VW Golf 1986
VW Polo
Volvo 360 2.0
-
- 4th Gear member
- Contacteer:
Er ligt een dikke stroomdraad aan de rechterkant in de koffer, kan je gewoon kabelklemmetjes opsteken.
Je kan eraan door enkel maar dat klepje open te maken. Kijk eens naar de handleiding die sonar gaf. Easy peasy...
Je kan eraan door enkel maar dat klepje open te maken. Kijk eens naar de handleiding die sonar gaf. Easy peasy...
-
- 2nd Gear member
Die stekker is T-vormig, maar je zoekt je een breuk als je zoals ik een AEM-module hebt voor de mute van je high power radio (die de headunit rechts achter heeft). Moest de parkassist en de module voor de trekhaak "doorlussen" .
V50 2.0D, Black Sapphire, 17"; Sculptors, 16"; Clava's voor de winter, High performance sound, VDO Arrow navigatie, Achterspoiler.
- kawaman
- 5th Gear member
Kabel ligt al klaar zoals gezegd.
Ik heb de mijne geschakeld gemaakt met een relais via het achterlicht.
In de zomer gebruiken we een koelbox en die kan ik nu niet vergeten uit te schakelen.
Als we rijden koelt hij (licht aan), bij stilstand is de koelbox ,net als de lichten, ook uit.
Ik heb de mijne geschakeld gemaakt met een relais via het achterlicht.
In de zomer gebruiken we een koelbox en die kan ik nu niet vergeten uit te schakelen.
Als we rijden koelt hij (licht aan), bij stilstand is de koelbox ,net als de lichten, ook uit.
Erik
S60 T5 R-design
S60 T5 R-design