inbouwen hondenrek V 40

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Wing
1st Gear member
Contacteer:

Hallo, ik ben net nieuw op dit forum. Ik heb een V40 2.0 T van 2000. Grandioze auto. Omdat ik nog een hondje heb (Beagle) heb ik via Marktplaats.nl een hondenrek gekocht, compleet met bevestigings materialen. Maar nu moet ik in het hemeltje van de auto snijden om de twee inbouw doppen te bevestigen. Heeft iemand hier ervaring mee? In de hemelbekleding zitten wel twee lichte uitsparingen reeds voorbereid voor deze bevestiging. Zitten er schroefgaatjes achter de bekleding waar ik de bebehorende schroefjes in kan draaien?
V40 rijder
v401996
1st Gear member

Achter de lichte rondingen zit inderdaad schroefdraad. In het midden van de ronding beginnen met het maken van een gat met een scherp mesje. Uitkijken dat je niet uitschiet uiteraard. Daarna gewoon het gat zo groot maken dat de beschermkap er netjes invalt. Schroefjes erin schroeven er klaar. Het lastigste vond ik nog om de beugeltjes aan de achterzijde van de leuningen te monteren, daar heb je verder geen uitsparingen oid. Er zit een metalen plaat in waarin je de zelftappers kunt schroeven, even een gaatje prikken met een priem en je hondenrek zit!

Succes!
appiedriver
1st Gear member

hoi wat heb je voor dat hondenrek betaald en waar heb je het vandaan ,als je dat nog weet ?

ik zoek er n,l ook een .

mvg jan.
it,s nice to be important but it,s more important to be nice
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”