Vandaag is onder garantie de complete verstuiver vervangen ivm met de lekkage rondom die verstuiver.
Inmiddels hadden ze ook, zoals afgesproken, de onderhoudshistorie/boekjes binnen gekregen, en nu viel me op dat nergens melding was gemaakt van het roetfilter dat vervangen zou moeten zijn rond 120dkm. Ook hier hebben ze vandaag even werk van gemaakt en het bleek inderdaad dat de leasemaatschappij/of hun garage om een of andere reden dit verzuimd had te (laten) doen.
Nu geeft het filter niet meer dan de gebruikelijke problemen (hoog verbruik/licht schokkend en redelijk vaak regenereren), dus het heeft geen haast, maar ik krijg voor een nette prijs bij de volgende beurt een andere.
Volgens mij meende ik ergens te hebben gelezen dat het al snel rond de €1000,- zit bij de dealer, kost mij straks €372,- exBtw. Top! Hij probeerde ook nog wat te regelen bij die leasemaatschappij, maar dat zal wel op niks uitlopen, kan me niet voorstellen dat zij mee zouden willen betalen.
Verder ben ik erg tevreden over de service van PAC auto. Dat mag gezegd worden. Kan meteen terecht, en wordt altijd vriendelijk geholpen. Nooit moeilijk doen, en de reactie dat het 'gewoon goed moet'. Als je een Volvo zoekt in het noorden, is echt een aanrader. Goede prijzen, goede service en bij 10k+ standaard 3 maanden volledige garantie en incl. afleverbeurt. Gewoon een goede zaak.
Dan zijn dit soort mankementjes als airco die het niet deed en de lekkende verstuiver, helemaal geen probleem. Grote klasse.
Mijn Volvo's 05-2021 MY15 Volvo V60 T3 R-design, Crystal White Pearl Foto's en ervaringen 01-2014 MY08 Volvo V50 2.0 Edition 2, Titanium GreyFoto's en Ervaringen 05-2011 MY07 Volvo V50 2.0D Edition 2, Black SapphireFoto's 02-2009 MY04 Volvo S40 2.0D Elan, Silver Metalic
Fijn om te lezen dat ook jij positieve ervaringen hebt bij Pac. Dat een auto bij aflevering wat gebreken blijkt te hebben is altijd vervelend, natuurlijk. Maar als het dan goed en adequaat wordt opgelost is dat wel zo plezierig! Zo wordt met korte lijnen, goede afspraken en interessante prijzen een dure showroom al snel geen gemis.
@Oceanracer, Inderdaad, en dat voorkomt dat je de gebreken als onplezierig ervaart, en dan is het ook helemaal geen probleem.
Zo ontzettend belangrijk dat je goed met je klanten omgaat, ze moeten niet het gevoel krijgen dat je als bedrijf boven hen staat. Dat ik heb ik helaas een keer bij de dealer hier ervaren, en daar ben ik zéér gevoelig voor. Daar kom ik dan ook gelijk niet meer. Klant is koning.
Een bedrijf wat meedenkt met de klanten en ze serieus blijft nemen, ook nadat er betaald is, verdiend van mij een pluim.
Mijn Volvo's 05-2021 MY15 Volvo V60 T3 R-design, Crystal White Pearl Foto's en ervaringen 01-2014 MY08 Volvo V50 2.0 Edition 2, Titanium GreyFoto's en Ervaringen 05-2011 MY07 Volvo V50 2.0D Edition 2, Black SapphireFoto's 02-2009 MY04 Volvo S40 2.0D Elan, Silver Metalic