http://www.vparts.se/en/artiklar/volvo- ... -xc70.html
Zijn er hier mensen die deze lampen hebben en dan niet die goedkopere uitvoering van AC tuning? Volgens mij ziet het er niet uit. Maar zou het graag eens zien in een V70.

Is inderdaad al in beeld geweest. Heb in dit geval even niet de motivatie de plaatjes er bij te zoeken.dbosker schreef:volgens mij hebben we daar al een topic over gehad - zelfs met foto's na montage en toen ze brandden.
Laat ik het voorzichtig uitdrukken - niet iedereen was even enthousiast.
Van mij mogen ze dat kerstboomgedoe weglaten.HansEindhovenV70 schreef:Audi is al trendsetter hierin....voor modeljaar 2012 komt Volvo ook met dergelijke lampen standaard!
Was dat niet een los geplakt rijtje leds? Deze lampen die hier getoond worden heb ik nog nooit voorbij zien komen.Oceanracer schreef:Is inderdaad al in beeld geweest. Heb in dit geval even niet de motivatie de plaatjes er bij te zoeken.dbosker schreef:volgens mij hebben we daar al een topic over gehad - zelfs met foto's na montage en toen ze brandden.
Laat ik het voorzichtig uitdrukken - niet iedereen was even enthousiast.
Misschien kunnen ze die laten knipperen tijdens de kerstperiode.VolvoRob schreef:Van mij mogen ze dat kerstboomgedoe weglaten.HansEindhovenV70 schreef:Audi is al trendsetter hierin....voor modeljaar 2012 komt Volvo ook met dergelijke lampen standaard!
Hetgeen het nodige commentaar op heeft geleverd en thans de vraag:elianmars schreef:Volgens mij moet er een topic zijn, gestart door Marc van European Tuning, over deze koplampen. Staat me bij dat er een groupsbuy was.
Ook chinezen houden van blingblingHansEindhovenV70 schreef:Audi is al trendsetter hierin....voor modeljaar 2012 komt Volvo ook met dergelijke lampen standaard!
Vooropgesteld dat ik mijn adaptieve xenon er niet voor opoffer, maar het antwoord op deze vraag benieuwd mij ook..V70/2.4D/2003 schreef:Hetgeen het nodige commentaar op heeft geleverd en thans de vraag:elianmars schreef:Volgens mij moet er een topic zijn, gestart door Marc van European Tuning, over deze koplampen. Staat me bij dat er een groupsbuy was.
Heeft iemand inmiddels dergelijke dingen in zijn Volvo gebouwd?
Niet dat ik zou overwegen ze te monteren, oh god nee...Fits:
S60 00-04 (model year 2005 - requires the adapter cable that is accessory to the article)
V70 00-04 (model year 2005 - requires the adapter cable that is accessory to the article)
XC70 00-04 (model year 2005 - requires the adapter cable that is accessory to the article)
Heeft denk ik alles te maken met het feit dat het budget van Sjonnie en Anita net toereikend is om een V70 2.4T uit mei 2000 met 768.000 km op de kop te tikken :twisted: Sjonnie krijgt dan van Anniet zo'n setje 'Bling-bling' lampen voor de verjaardag van hun zoonje KeanoVliegende Baksteen schreef:Wel grappig om te zien dat ze specifiek voor het model 00-04 zijn gemaakt en juist de MY05 een verloopkabel nodig heeft in plaats van andersom zoals bij de meeste aftermarket heldere lampen:
Niet dat ik zou overwegen ze te monteren, oh god nee...