Een vaste trekhaak vragen en dan een afneembare krijgen die niet afneembaar is. Op zich een probleem, maar toch even proberen. Volgens de dealer is er geen sleutel meer en zou er voor een paar honderd euro een nieuwe cylinder ingezet kunnen worden.
Wie heeft de oplossing?
Overigens is het een Brink uit Zweden!
afneembare trekhaak V70
-
- Starter
Ach, wat je in principe volgens afspraak hebt gekregen, ben ik ook erg blij mee. Vast is vast, echter als ik het toch afneembaar kan maken met een vrij simpele handeling/onderdeel hoor ik dat graag.NOS schreef:een vaste trekhaak vragen en een afneembare krijgen die vastzit.
Dan heb je dus eigenlijk toch een vaste?
Ik begrijp je probleem niet helemaal
V70 2.4T automaat model 2001
262000 km and stil going strong
262000 km and stil going strong
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Is er geen slotnummer te vinden op de trekhaak? Dan zou een sleutel bij te bestellen moeten zijn.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.