Met deze V50 is het goed! Alleen vanaf heden niet meer van mij...
Leaseauto via mijn werkgever waar ik nu weg ben.
Update: de afgelopen maanden ben ik aan het onderzoeken geweest of het haalbaar is om een bedrijf op starten. En ik denk dat dit haalbaar is
Mijn bedrijf is een Sales & Marketing Bureau.
Wij ondersteunen grote en kleine organisaties in hun marketing en verkoop. Dit doen wij op projectbasis en-of interim basis, van directe verkoop tot (Sales) Management. Zowel voor relatiebeheer als voor het aanwas van nieuwe klanten. Wij maken hierbij gebruik van diverse marketing tools, en direct sales.
Tevens investeren we komend jaar binnen Europa in nieuwe online Start-ups.
Aangezien ik in de loop van het jaar een BV in Luxemburg ga starten voor de uitrol van één van de startups waarin ik deelneem in Belgie, luxemburg, Duitsland, Nederland en Frankrijk wil ik mij binnen 2 tot 3 jaar prive ook gaan vestigen in Belgie of Luxemburg.
Daardoor wil ik nu geen dure aanschaf of lease in NL gaan doen. Wil dan ook binnen 1 tot 2 jaar in Luxemburg gaan leasen. Dat scheelt echt veel €€
Tot die tijd moet er natuurlijk wel goed vervoer komen, niet te duur, maar wel representatief.
En het is géén Volvo geworden.... Maar mijn andere favoriete Zweedse merk.. Saab. Het is een 9-3 Sport Sedan (2006) geworden met 150PK TiD die ik door Hartog Tuning naar +/-185 PK laat tunen. Kon gewoon een hele goede deal maken.
Maar jullie zijn nog niet van mij af hoor..
Gr Edgar