hoe zijn de automaten vd S80 laatste type dan ??

Plaats reactie
peter d
3rd Gear member

Net de vraag hoe de automaten van het vorige type S80 zijn.

Nu de vraag: Hoe zijn de automaten van het laatste S80 model ???

De reden is dat mijn vader zijn C70 2.4T en Toyota Celica misschien wil inruilen voor een S80, dus vandaar.

C70 2.4T aut. ca. 50.000 km 1999
Toyota Celica 1.8 VVT-I 2000 90.000km.

Ik zou het niet doen, maar ach...hij is 66 jaar en wil misschien weer terug naar een S80. ;-)

Dus zijn de S80 automaten laatste type wel ok ??
In bezit :

Volvo S60 2.4 aut. drivers edition II, high performance audio + rti, 18"dezent tx, xenon, imola sportleder.

Suzuki Swift Shogun 17"piano black spaak wheels, pianolak dakspoiler, pianolak a-stylen, sierstuk. ( auto vrouw )

Niet meer in bezit :
Volvo S60 2.4 BSR intro edition, high performance audio, tethys 17"+ Heico Volution X 17".
Volvo V40 1.8 Phase II Dynamic+Spoiler-line. 2002 climate controle, cruise-controle, org.bassbox, HU-655 audio, blokgrille, xenon, roofrail, summer 17"; Bellini multiespaak wheels, Winter: 15' Orbit . ( auto vrouw )
chris_zweden
3rd Gear member

Deze vraag kun je beter bij een revisie bedrijf neerleggen of misschien de dealer.

Naar mijn weten is de geartronic betrouwbaarder dan de bakken van de grote duitse jongens. Waarschijnlijk omdat er minder techniek in verwerkt zit om super snel te schakelen zoals bij de dsg bakken die nogal vaak stuk gaan.
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
Plaats reactie

Terug naar “S80”