Vraagje over hoofdsteun V50
neen, mijn colbert is al uit als ik instap. En ik wist niet waar het haakje voor was aan de hoofdsteun
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
en dan ligt je colbert op de achterbank? dan wel eens wat nodig gehad wat in je zak van je colbert zat? daarom is dat haakje op je hoofdsteun, dan hoef je geen rare bewegingen te maken naar achteren.tikkel schreef:neen, mijn colbert is al uit als ik instap. En ik wist niet waar het haakje voor was aan de hoofdsteun
Nee, deze hang ik op aan het haakej onder de handgreep bij het achter portier. En nee...in mijn pakken ( colbert + broeken ) heb ik eigenlijk nooit iets zitten, behalve visitekaartjes...
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
jajatikkel schreef:Over veiligheid gesproken, als je daar je colbert ophangt dan kun je gelijk niets meer over je rechterschouder zien.....!
en wat zie je nu over je linkerschouder dan?tikkel schreef:Nee, deze hang ik op aan het haakej onder de handgreep bij het achter portier. En nee...in mijn pakken ( colbert + broeken ) heb ik eigenlijk nooit iets zitten, behalve visitekaartjes...
Overm mijn linkerschouder zie ik genoeg...ten slotte kijk je niet verder dan de middenstijl. En kijk je niet over je linkerschouder door het raam van het achter portier of er iemand naast je rijd. Daar heb je spiegels voor! Maar je punt is duidelijk!
- Peter
- 7th Gear member
- Contacteer:
Mooie discussie, met praktijktesten over een...haakje. 

Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's
 Mijn Flickr foto's
- HMG
- 4th Gear member
Sommige mannen hebben inderdaad een grote hoeveelheid schoudervulling nodig om een pak te kunnen dragen,.. Dan wordt het zicht enigsinds ontnomen.Over veiligheid gesproken, als je daar je colbert ophangt dan kun je gelijk niets meer over je rechterschouder zien.....!
-
- 1st Gear member
Volgens mij kun je er de microphone van een car-kit op monteren.
Sinds 1 oktober 2005: V50 T5 AWD MY2006, kinetic, Blackcurrant pearl, 17"; Stylla, High Performance Audio, Family line, uitschakelbare passagiersairbag, schuifdak
Sinds 16 mei 2008: XC90 3.2 AWD MY2007 momentum, dynaudio, grijs metallic, 7-zitter, off-black
Sinds 16 mei 2008: XC90 3.2 AWD MY2007 momentum, dynaudio, grijs metallic, 7-zitter, off-black
-
- 2nd Gear member
Jaja...maar dan moet je wel goed bij de rechterhoofdsteun luisteren als je een gesprek voert....Menk schreef:Volgens mij kun je er de microphone van een car-kit op monteren.

V50 2.0D, Black Sapphire, 17"; Sculptors, 16"; Clava's voor de winter, High performance sound, VDO Arrow navigatie, Achterspoiler.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
dat klopt iddslens schreef:klopt het trouwens dat de hoofdsteun niet verstelbaar / kantelbaar is??