Al weet ik niet hoe fel die randjes overdag branden....
Als de lenzen niet de juiste keurmerken hebben, is het APK-afkeur.Carfreak schreef:Een kennis van me heeft de lampjes in zijn mistlampen vervangen voor LED lampen met dezelfde fitting. De lamp vouwt als het ware uit in een soort kruisje met 4 LEDjes. Vervolgens heeft ie de software laten aanpassen waardoor de mistlampen nu als DRL functioneren. Het ziet er netjes uit moet ik zeggen. Niets geen kermis.
Het gaat trouwens om een VW en niet om een Volvo maar volgens hem moet het ook bij een Volvo te doen zijn.

Ja dat viel mij ook al op, of de sjonnie die de auto heeft "gepimpt" kan het niet netjes afwerkenOceanracer schreef:Lekkere pasvorm ook!
+1V70/2.4D/2003 schreef:Ik kwam vorige week een S60 tegen op de Plataanlaan (ring Groningen) met dat soort lampen met zo'n LED-sliert. Het is een kwestie van smaak, ik ben ouderwets en hard op weg naar de 50.......maar ik ben van mening dat het absoluut geen kijk is.
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MIIStekker kan er toch niet andersom op?Zet de stekker er eens andersom op. ?
Ik leef met je mee, met het beroep dat je hebt. Ikzelf werk bij Taxi van Dijk (bijbaan, ik studeer nog) maar die qbuzz chauffeurs hebben wel wat te lijden hoor met het tuig dat er meerijdt.JeroenSpock schreef:Haha Ger, als je bij Qbuzz zou werken komt er over 3 jaar een * achter je naam, omdat je 50 bent. Ik zet wel eens met een pen onderaan de opkomstlijst: * ouwe @#$
Maar over die ledjes, het KAN best mooi zijn, moet het wel echt bij de auto passen en dat zijn er vrij weinig. Gewoon dimlicht aan, net zo stoer.
Edit: heey, dat 3-letter woord maakt hij zelf @#$? vet grappig...
Leuk, heb ik ook nog een poosje gereden in mijn studententijd.dutchlimits schreef:Ik leef met je mee, met het beroep dat je hebt. Ikzelf werk bij Taxi van Dijk (bijbaan, ik studeer nog) maar die qbuzz chauffeurs hebben wel wat te lijden hoor met het tuig dat er meerijdt.JeroenSpock schreef:Haha Ger, als je bij Qbuzz zou werken komt er over 3 jaar een * achter je naam, omdat je 50 bent. Ik zet wel eens met een pen onderaan de opkomstlijst: * ouwe @#$
Maar over die ledjes, het KAN best mooi zijn, moet het wel echt bij de auto passen en dat zijn er vrij weinig. Gewoon dimlicht aan, net zo stoer.
Edit: heey, dat 3-letter woord maakt hij zelf @#$? vet grappig...