Hoogstverbaasd!
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Jammer, mijn airco doet het nog/weer. Dan maar geen petje.
Overigens hebben "de petjes" waar negatief over gedacht wordt in dit land, liever andere soort petjes op hun hoofd dan iets met Volvo. Er zal wel GTI op moeten staan ...
Overigens hebben "de petjes" waar negatief over gedacht wordt in dit land, liever andere soort petjes op hun hoofd dan iets met Volvo. Er zal wel GTI op moeten staan ...
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Ja, want Volvo is niet "vet genoeg" voor hun (gelukkig)Msuidgeest schreef: Overigens hebben "de petjes" waar negatief over gedacht wordt in dit land, liever andere soort petjes op hun hoofd dan iets met Volvo. Er zal wel GTI op moeten staan ...
-
- 4th Gear member
als ze nou eens een V50 in Ocean race blauw uitbrengen, of in frisgroen in plaats van al het wit, grijs en zwart..... dat vindt ik pas jammer. Mooi blauw staat de V50 zo goed.....
1996 volkswagen golf variant 1.9 TD comfortline
1996 volkswagen jetta 1.6
1998 seat cordoba vario SXE 1.9 tdi
2003 seat alhambra 1.9 tdi luxe
2008 volvo V50 1.6 diesel edition1 (MY2006)
2013 Seat Althea XL Copa Buissnes 1.6TDI Eco
1996 volkswagen jetta 1.6
1998 seat cordoba vario SXE 1.9 tdi
2003 seat alhambra 1.9 tdi luxe
2008 volvo V50 1.6 diesel edition1 (MY2006)
2013 Seat Althea XL Copa Buissnes 1.6TDI Eco
-
- 3rd Gear member
Hahahah jij bedoeld die eikels met die "50 cent" petjes op in de vw golfjes of civicjes, echt te triest voor woorden dit soort gasten.Msuidgeest schreef:Jammer, mijn airco doet het nog/weer. Dan maar geen petje.
Nee die gaan gelukkig niet met de volvo caps lopen maar met deze.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC90 D5 2017 inscription
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
ik heb niets met vw golf of civics en hun berijders, maar om die mensen meteen maar te kwalificeren als "eikels", "dat soort gasten" en "te triest voor woorden" gaat me toch iets te ver; die mensen zijn op hun manier gewoon lekker bezig met hun hobby, net als wij, alleen op een iets andere manier; gun alsjeblieft iedereen zijn lol op zijn manier!
-
- 8th Gear member
Zelfs deze uitspraak vind ik op het randje, ook deze mensen kunnen heel aardig zijn.ps-amazon schreef:ik heb niets met vw golf of civics en hun berijders,
Je ziet hier vaker dat er met een dedain gereageerd wordt waar je u tegen zegt, en dat de meeste zich er kennelijk niet van bewust zijn dat ze "maar" een Volvo rijden met de waarde van een Golf of een Civic.
Alleen zijn die mensen verstandiger, die houden een hoop geld op zak.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
precies, gooi de hele discussie dus maar in m'n ehhhh....pet