Schade aan auto....
AlmereThijs schreef:Volgens mij was dit niet de dealer in Almere maar die in de plaats waar hij werkt.. Even zo goed hopen dat die dan mee leest!AlexV70 schreef:Nu maar hopen dat ook de Volvo-dealer in Almere mee leest, want dit is zeker geen reclame.
RicoK schreef:Ik heb mijn auto weggebracht naar de Volvodealer in Almere. Waarom in Almere? Omdat die een paar honderd meter van mijn werk zit en ik voor het gemak van een leenfiets had gekozen..![]()
- Thijs
- 7th Gear member
Ah, ik wist dat het iets met zijn werk was
(Ik had gewoon even terug moeten lezen)

Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007
Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015
- RicoK
- 3rd Gear member
..update..
Auto afgelopen woensdag opgehaald. En nu is het dan eindelijk naar (mijn) behoren afgewikkeld! He he. Ik ben er nu dan ook echter (letterlijk) helemaal klaar mee.
De spuitplek op de bumper is niet meer zichtbaar. De mistlamp is van de spuitnevel ontdaan. En ik heb nu weer twee gelijke koplampen.
De oude koplamp die ik heb meegekregen gaat (naar alle waarschijnlijkheid) morgen naar een nieuwe eigenaar......
Auto afgelopen woensdag opgehaald. En nu is het dan eindelijk naar (mijn) behoren afgewikkeld! He he. Ik ben er nu dan ook echter (letterlijk) helemaal klaar mee.
De spuitplek op de bumper is niet meer zichtbaar. De mistlamp is van de spuitnevel ontdaan. En ik heb nu weer twee gelijke koplampen.
De oude koplamp die ik heb meegekregen gaat (naar alle waarschijnlijkheid) morgen naar een nieuwe eigenaar......
Volvo S60 2.4 170 PK Edition 02-2001 - Ash Gold Metallic - HU-603 - GROM-audio - 16"; Mimas zomer en 16"; Mimas winter