liquid_force schreef:@Chris Gras: dat is de cabriotronic, een slechte kopie van de SmartTop (welke de originele is!)
Vreemd; op het kastje die er exact zo uitziet staat Mods4cars, en onder sticker Cabriotronic zit sticker Smarttop.... en inbouw en gebruiksaanwijzing is idem....
Dat grapje met de douane ken ik.........had ik ook toen ik in USA bestelde.
Ik heb ondertussen begrepen dat Andre en Geert elkaar getroffen hebben??
En je laat maar horen Andre als je hulp nodig hebt met inbouw smarttop.... kom wel ff aan om te helpen indien nodig.
MY2010 Volvo C70 Intro edition, 2.0D Powershift APEC tuning, Flamenco Red metalic met Calcite Off black interieur, smarttop en afneembaar kogeltje
robemer schreef:Dat grapje met de douane ken ik.........had ik ook toen ik in USA bestelde.
Ik heb ondertussen begrepen dat Andre en Geert elkaar getroffen hebben??
En je laat maar horen Andre als je hulp nodig hebt met inbouw smarttop.... kom wel ff aan om te helpen indien nodig.
Laat wel even weten wanneer hij binnen is. TNT Post wil per mail niet antwoorden en geeft mij een 0900 nummer wat ik moet bellen. Ik wacht wel af, heb geen haast.
En het was gezellig bij Geert
Eigenaar van C70 MY10 Cabrio Hardtop 2.0D 136PK 320nm Powershift en een
Audi A6 Avant 2.7 MY06 TDI Quattro Tiptronic met 220PK 420nm koppel
Liquid_fore sinds kort zijn we overgestapt van een s60 op een c70 d5 uit 2007 wat ons prima bevalt , maar is er in de omgeving van purmerend nog een shop om dit hulpmiddel te krijgen , en is/zijn alle opties op het apperaat al uitgewerkt .
Met vriendelijke groet Riny
1971/1973 volvo 142 , 1973/1978 opel kadett gsi1980/1983 buggie classic 1600 1983/1988 citoen ds 1989/1999 bmw 325ia 2000/2006 audi a6 2006/20011 volvo s60 d5 2011/heden c70 d5
ik ben niet op de hoogte van shops in Nederland die de SmartTop op voorraad hebben ... het eenvoudigst is om hem online te bestellen van de webshop van Mods4Cars of XTR in Berlijn ... dan heb je hem binnen een paar dagen in huis.
Ja, in Amerika bestellen is voorlopig een afrader. Heb hem nog steeds niet, en hij ligt al vanaf 9 juni bij de douane, wat er daarna gebeurd via TNT (nu postnl dacht ik) weet ik niet. Je kunt a € 0,40 per minuut een 0900 nummer bellen, maar daar hoor je een bandje dat ze problemen hebben met de webomgeving
Ik heb geen haast, dus wacht rustig af en zal conform afspraak melden wat de kosten hier nog zijn (handling, import en BTW).
Eigenaar van C70 MY10 Cabrio Hardtop 2.0D 136PK 320nm Powershift en een
Audi A6 Avant 2.7 MY06 TDI Quattro Tiptronic met 220PK 420nm koppel
Chris Gras schreef:Heb net bericht van Carco, mijn teruggestuurde smarttop is getest en ja hoor defect.
Krijg nu nieuwe toegestuurd, hou jullie op de hoogte.
gemonteerd en alles ok
heel mooi !!! werkt perfect.
ps voor modellen 2011 is het normaal dat het ledje na installatie snel regelmatig knippert!
let op: voor modellen 2011 wel even laatste firmware installeren.
anders gaan ramen na sluiten kap niet omhoog.
smarttop los gehad en omdat ik niet meer wist, waar de stekker van de smarttop in te stoppen voor de zekerheid maar weer gemonteerd.
Is ook moeilijk te zien allemaal tussen de bekleding.
Er ging wel een groen lichtje flikkeren bij de montage.
Maar daarna niet meer naar gekeken.
gr, Theo
Bij model ouder voor 2011 moet led langzaam knipperen bij 2011 knippert hij snel
ter info
aan smarttop zit kleine kabelboom met twee groen stekkers , dit moet er tussen uit en groene stekker die overblijft moet in contragroen stekke die vast aan chassis auto zit
Adviseer je nu om de laatste versie software met bugfixes for MY2011 ook in de MY2010 te laden........ heb geen problemen en om nu "onnodig" het usb kabeltje tevoorschijn te halen en laptop mee naar buiten te nemen is ook zo wat.
Smarttop werkt bij mij zeer goed......
MY2010 Volvo C70 Intro edition, 2.0D Powershift APEC tuning, Flamenco Red metalic met Calcite Off black interieur, smarttop en afneembaar kogeltje