Aangezien mijn stuur niet meer recht staat na het monteren van nieuwe achterveren is het noodzakelijk om V70 te laten uitlijnen.
Nu gaven ze mij aan dat draagarmrubbers/draagarmen aan vervanging toe zijn.
Nu ben ik benieuwd of de volgorde ook uitmaakt, eerst de draagarmen vervangen en dan uitlijnen of maakt geen verschil. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Draagarm - uitlijnen
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
- toppertje
- 6th Gear member
zet je achteras er maar eens scheef onder,je weet niet hoe scheef je stuurjpwg001 schreef:Je stuur staat niet meer recht na het monteren van nieuwe achterveren? Hebben ze dat via de motorkap gedaan dan???
dan staat als je dan rechtuit wil rijden.
nogmaals: de auto "stuurt met de achterkant,en met de voorkant corrigeer je de richting.
geen glans zonder wrijving
-
- 7th Gear member
wel vreemd dat het na het vervangen van de achterveren gebeurd is.
je hoeft alleen de schokbrekers aan de onderkant los te halen om de veren te vervangen,verder niets.
je hoeft alleen de schokbrekers aan de onderkant los te halen om de veren te vervangen,verder niets.
- toppertje
- 6th Gear member
met alleen de schokbreker aan de onderzijde loshalen benRamon&Ramon schreef:wel vreemd dat het na het vervangen van de achterveren gebeurd is.
je er niet.
op deze manier krijg je nooit de achterveer eruit.
geen glans zonder wrijving
-
- 7th Gear member
aan de bovenzijde natuurlijk ook,maar dat spreekt voor zich,ik bedoel ermee te zeggen dat je aan de wielophanging en uitlijning verder niets los haalt!
geen draagarmen enz,dus de uitlijning kan nooit veranderen..
geen draagarmen enz,dus de uitlijning kan nooit veranderen..