De verder uitleg van mijn post was wel duidelijk?
@V70/2.4D/2003,JosW schreef:Je suggereert dat een "VAG 5-pitter" inferieur is aan een "echte 5- pitter" Ik neem aan dat je de D5 bedoelt. Als eigenaar van zo'n VAG 5-pitter interesseert het mij waarom dat zo is. Ben dus benieuwd naar argumenten.V70/2.4D/2003 schreef:Thijs bedoelt te zeggen dat hij heul erug blij is dat hij de V.A.G. 5-pitter heeft ingeruild voor een echte 5-pitter. Trouwens, als de mijne er eventjes tegenaan moet......dan kwalmt het ook zwart achter mij.
jou 2.5D was toch gekieteld Thijs?Thijs schreef:En ook ik moet bekennen dat die 2.5D op vermogen na toch wel een hele fijne metgezel was! De trillingen die hij doorgeeft zijn natuurlijker als die van een D5... En dat voelt (wat dat betreft) beter aan als bij die D5.
JosW schreef:De 2.5D van mij doet niet onder voor een D5 sinds het bezoek aan een forumsponsor uit Haaksbergen.
Dat kan, wil je het adres? Ik heb het dus over het vermogen.Ramon&Ramon schreef:JosW schreef:De 2.5D van mij doet niet onder voor een D5 sinds het bezoek aan een forumsponsor uit Haaksbergen.
Dat wil ik wel is meemaken dan?
Hij was idd gekieteld, en toch had hij net niet de kracht van mijn nieuwe D5, die nog niet gekieteld is. Het was zeker geen zielige jongen, laten we dat voorop stellen, maar zoals hierboven beweerd wordt dat hij gelijk zou zijn aan een D5 weet ik toch te betwijfelen. Tenzij daar over de top gechipt is...toppertje schreef:jou 2.5D was toch gekieteld Thijs?Thijs schreef:En ook ik moet bekennen dat die 2.5D op vermogen na toch wel een hele fijne metgezel was! De trillingen die hij doorgeeft zijn natuurlijker als die van een D5... En dat voelt (wat dat betreft) beter aan als bij die D5.
Ik heb ook niet beweerd dat hij gelijk is aan een D5. Voor mij doet hij niet onder voor een D5. Dat is taalkundig een nuanceverschil. Ik ben namelijk niet zo'n pk-freak. Hij is niet over de top gechipt, 25 pk erbij. Dat schijnt verantwoord te zijn en lopen ze het mooist.Thijs schreef:Hij was idd gekieteld, en toch had hij net niet de kracht van mijn nieuwe D5, die nog niet gekieteld is. Het was zeker geen zielige jongen, laten we dat voorop stellen, maar zoals hierboven beweerd wordt dat hij gelijk zou zijn aan een D5 weet ik toch te betwijfelen. Tenzij daar over de top gechipt is...toppertje schreef:jou 2.5D was toch gekieteld Thijs?Thijs schreef:En ook ik moet bekennen dat die 2.5D op vermogen na toch wel een hele fijne metgezel was! De trillingen die hij doorgeeft zijn natuurlijker als die van een D5... En dat voelt (wat dat betreft) beter aan als bij die D5.