Hallo
Diesels met weinig kms lijken Belgische import te zijn.
Wie heeft ervaringen wat betreft betrouwbaarheid van kms en onderhoud ?
Zijn er nog speciale zaken om op te letten ?
Grt Jak
Belg
- Mrlten
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Als de boekjes goed gevuld zijn dan zou je de betreffende Belgische garage/dealer op kunnen bellen om te informeren over de auto. Ik hoorde dat België ook een systeem heeft net als onze NAP. Daarmee zou je de kilometerstand kunnen checken.
Verder gewoon de normale zaken controleren aan de auto. Mocht de auto lange tijden stil hebben gestaan dan kan je problemen met uitgedroogde rubbers verwachten.
Verder gewoon de normale zaken controleren aan de auto. Mocht de auto lange tijden stil hebben gestaan dan kan je problemen met uitgedroogde rubbers verwachten.
- Frederik Welvaert
- 5th Gear member
Kilometerstand kan je inderdaad controleren door de CarPass op te vragen. Geen idee hoe het zit met export, maar als je in België je wagen verkoopt moet de verkoper deze laten keuren voor verkoop en dan krijg je sowieso de carpass erbij.
Wat betreft onderhoud: net hetzelfde als in NL denk ik: boekjes goed controleren en evt even langsgaan bij de dealer die het onderhoud gedaan heeft
Wat betreft onderhoud: net hetzelfde als in NL denk ik: boekjes goed controleren en evt even langsgaan bij de dealer die het onderhoud gedaan heeft
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D