Maar begrijp ik nu dat het palletje wel goed reageert, maar dat het portier zelf niet van het slot gaat?
Hebben ze via de computer nog gekeken of het probleem aan het slot zelf lag?
Achterklepslot werkt niet meer kofferbak nu open !
- Oceanracer
- Geartronic member
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- 1st Gear member
Het palletje reageert goed. Ik heb niet gevraagt of ze iets hebben uitgelezen. Wist tot zojuist niet dat dit mogelijk was/is.
Is er een manier hoe ik de deur "handmatifg" kan openen?
Is er een manier hoe ik de deur "handmatifg" kan openen?
-
- 1st Gear member
Bedankt voor het opvragen etc! Is wel kostbaar z n slot
-
- 1st Gear member
Tsja het probleem blijft natuurlijk, de deur zit dicht.....
-
- 1st Gear member
Mochten we de deur open krijgen kan ik ergens lezen (vb foto's) hoe ik het slot kan vervangen?
- Oceanracer
- Geartronic member
Mijn sloten openen geen van alle met de knoppen op de voorste portieren. Afsluiten kan wel en met de afstandsbediening werkt alles probleemloos. Bij het uitlezen bleek dat het linker achterportierslot een storing geeft, vandaar dat ik mij al wat in de materie heb verdiept.
Het zou zo maar kunnen dat de portiergrepen (dus binnen en buiten) niet meer verbonden zijn met jouw slot. Dan hoeft dus het slot zelf niet defect te zijn, maar zijn de beugeltjes naar het binnenwerk losgeschoten. Omdat het palletje immers wel gewoon aangeeft dat het slot open en dicht gaat.
Het verwijderen van het deurpaneel en het slot zelf stelt absoluut niets voor. Als je een autoradio kunt inbouwen, kun je ook het slot verwijderen. Maar hoe je dat moet doen met het portier dicht, zou ik werkelijk niet weten!
Het zou zo maar kunnen dat de portiergrepen (dus binnen en buiten) niet meer verbonden zijn met jouw slot. Dan hoeft dus het slot zelf niet defect te zijn, maar zijn de beugeltjes naar het binnenwerk losgeschoten. Omdat het palletje immers wel gewoon aangeeft dat het slot open en dicht gaat.
Het verwijderen van het deurpaneel en het slot zelf stelt absoluut niets voor. Als je een autoradio kunt inbouwen, kun je ook het slot verwijderen. Maar hoe je dat moet doen met het portier dicht, zou ik werkelijk niet weten!
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
-
- 1st Gear member
Even dit topic kapen...
Ook hier een S60 (2001) met een weigerende achterklep. Enkel nog maar te openen (en op slot te krijgen) middels de fysieke sleutel. Het elektronische weigert alle dienst.
De spanning schijnt doorgemeten te zijn (het is niet mijn auto) om een kabelbreuk uit te sluiten.
Iemand hier heeft al eens het hele slot vervangen door eentje van de sloop en eigenlijk lijkt mij dat ook de "makkelijkste" en voordeligste oplossing. Punt is natuurlijk, hoe weet ik dat dat slot het wèl doet?
Iemand een suggestie?
Ook hier een S60 (2001) met een weigerende achterklep. Enkel nog maar te openen (en op slot te krijgen) middels de fysieke sleutel. Het elektronische weigert alle dienst.
De spanning schijnt doorgemeten te zijn (het is niet mijn auto) om een kabelbreuk uit te sluiten.
Iemand hier heeft al eens het hele slot vervangen door eentje van de sloop en eigenlijk lijkt mij dat ook de "makkelijkste" en voordeligste oplossing. Punt is natuurlijk, hoe weet ik dat dat slot het wèl doet?