Gr. Justin
kwalitatief hoef je een 20v niet te laten staan.Dicks850je schreef:Maar ben toch wel nieuwsgierig naar het verschil tussen 10V en 20V buiten de Pk's om!?
Kort maar krachtig: Neen.Dicks850je schreef:Maar zit er dan kwaliteitsverschil tussen de 2.5 10V en 2.5 20V behalve de pk's?
De 850 heeft meer electronica, met de bijbehorende problemen (uit ervaring: plots uitvallen/niet starten), ik ben een kneus op electronica gebied, dus voor mij staat een 945 met 2.3 LPT bovenaan.Dicks850je schreef:Uit puur interesse, daar hebben we thuis een meningsverschil :? over, wat is een betere motor de 2.3 of de 2.5 uit de 850?
Dat plots uitvallen en niet willen starten kan te wijten zijn aan relais 103. Een bekend probleempje, ik heb er altijd een reserve in de auto liggen voor het geval datGustaf Larson schreef:De 850 heeft meer electronica, met de bijbehorende problemen (uit ervaring: plots uitvallen/niet starten), ik ben een kneus op electronica gebied, dus voor mij staat een 945 met 2.3 LPT bovenaan.Dicks850je schreef:Uit puur interesse, daar hebben we thuis een meningsverschil :? over, wat is een betere motor de 2.3 of de 2.5 uit de 850?
(zie mijn onderschrift)