Dimmende spiegel?

Plaats reactie
Pronea
Starter

Hallo,

Ik heb een S80 met automatisch dimmende binnenspiegel, maar ik zie niet of de spiegel nu wel of niet dimt. Volgens de garage is het verschil ook vele malen minder dan met een reguliere handmatige binnen spiegel. Voor mij is een automatische spiegel nieuw, maar kan me slecht voorstellen dat het verschil minimaal is tussen wel of niet gedimd.
Er is een minimaal verschil tussen de binnen- en de buitenspiegel te zien.

Wie?
chris_zweden
3rd Gear member

Je ziet het verschil wel duidelijk hoor! Je ziet een groene gloed. Als hij niet werkt dan goed schoonmaken met water en nooit met reinigingsmiddel!
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
bertvdboon
2nd Gear member

het verschil is pas te zien als het savonds donker is en er fel in geschenen wordt.
dan zul je de kleur van de weerspiegelde verlichting donkergroen zien worden. en dan merk je het echt wel. ik had in mijn s80 ook mijn twijfels of de spiegel wel dimde. ben ff langs de dealer geweest en die kwam tot de conclusie dat de dimmer op standje normaal stond. heb ik op maximaal laten zetten en toen pas vond ik het merkbaar.
peugeot 205 1.6 xsi
peugeot 306 1.4
bmw 5351
bmw 320i
volvo s80 2.4 comfort
peugeot 206 2.0 gti
Volvo xc90 2.5t summum geartronic
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

hou overdag je vinger eens voor het gaatje aan de achterzijde (met draaiende motor)
Volvo for life
Pronea
Starter

bart simpson schreef:hou overdag je vinger eens voor het gaatje aan de achterzijde (met draaiende motor)
dan gebeurt er niets... :(
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

dan is hij stuk
Volvo for life
lieuwke
1st Gear member

Die van mij was ook stuk. Schrok nogal vanm de prijs bij de dealer. Op internet kwam ik een how-to tegen hoe je het glas van een 'sloop'spiegel kan overzetten naar je eigen spiegel. Zojuist uitgevoerd en mijn spiegel dimt weer voor vijf tientjes en een uurtje werk met angstzweet op het voorhoofd :lol:
S80 T6 Zwart Exclusive 1999
Plaats reactie

Terug naar “S80”