Dat klopt,
De blower bleef bij mij vrij lang in de hoogste stand blazen, tot grote ergenis bij de vrouw des huizes.
Ik ben dan ook benieuwd naar het resultaat. Heb het nog niet geprobeerd.
Zal nu beter moeten gaan.
Sensor ECC te vervangen?
- RPS
- 2nd Gear member
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 02.04.2007 - 22:22
- Locatie: Hengelo
S40 phI 2.0i bouwjaar 1996. Groen metalic.
S40 phII 1.8 G3 Europa Sports Edition 2001. Titaniumgrey.
S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2001. Mistral green metallic
Huidig: S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2004. Barents bleu pearle
S40 phII 1.8 G3 Europa Sports Edition 2001. Titaniumgrey.
S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2001. Mistral green metallic
Huidig: S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2004. Barents bleu pearle
- Morgenstond
- 5th Gear member
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 26.08.2010 - 19:41
- Locatie: Den Haag
Zou een defecte sensor c.q. fannetje ook kunnen veroorzaken dat de ene kant met verwarming aan warme lucht blaast en de andere koude?
Ik ben zelf helaas niet zo handig om dit te doen, ofwel ik durf het eigenlijk niet zo goed. Jammer dat je hier niet mee bij de dealer kunt aankloppen.
Aangezien m'n binnenspiegel ook kapot is, moet ik misschien maar eens solderen gaan leren...
Ik ben zelf helaas niet zo handig om dit te doen, ofwel ik durf het eigenlijk niet zo goed. Jammer dat je hier niet mee bij de dealer kunt aankloppen.
Aangezien m'n binnenspiegel ook kapot is, moet ik misschien maar eens solderen gaan leren...

2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
-
- 1st Gear member
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 07.12.2010 - 21:56
hahaha dat was dus bij mij ook het geval en huppakee direct de roosters dicht gooien als ze naast me zit!!RPS schreef:Dat klopt,
De blower bleef bij mij vrij lang in de hoogste stand blazen, tot grote ergenis bij de vrouw des huizes.
Ik ben dan ook benieuwd naar het resultaat. Heb het nog niet geprobeerd.
Zal nu beter moeten gaan.
Vanavond het fannetje schoongemaakt (stelt werkelijk geen ruk voor), en na het verwijderen van een hoop stof de boel weer terug gemonteerd.
en had het gevoel dat de ECC weer beter reageert op de temp in de auto
(ach ja zal wel een gevoels kwestie zijn, maar had echt het idee dat het beter ging)
XC90 Executive 4.4 V8 MY 2006
XC70 D5 Summum Geartronic MY2005
V70 D5 2002 leer, mobility line
V70 XC 2001 leer, mobility line
XC70 D5 Summum Geartronic MY2005
V70 D5 2002 leer, mobility line
V70 XC 2001 leer, mobility line
- Oceanracer
- Geartronic member
- Berichten: 22959
- Lid geworden op: 06.07.2006 - 12:26
- Locatie: Groningen
Bij mij had het verschil in koude lucht wat meer om handen, maar afgelopen winter klaagde mijn buurman ook over temperatuurverschil in zijn V70. Heb toen ook de ventilator schoongemaakt (ding was zo vies, dat ie niet eens meer kon ronddraaien) en sensor gereinigd. Sindsdien geen klachten meer!Morgenstond schreef:Zou een defecte sensor c.q. fannetje ook kunnen veroorzaken dat de ene kant met verwarming aan warme lucht blaast en de andere koude?
Ik ben zelf helaas niet zo handig om dit te doen, ofwel ik durf het eigenlijk niet zo goed. Jammer dat je hier niet mee bij de dealer kunt aankloppen.
Aangezien m'n binnenspiegel ook kapot is, moet ik misschien maar eens solderen gaan leren...
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race