Kosten van een ProLogic speakersetje voor mn 80

Plaats reactie
Beekimov
2nd Gear member

Beste mensen,

Ik overweeg toch sterk om er een speakersetje van Prologic ( dit is volgens mij de speakerset uit de luxe S80) in te bouwen.

Maar wat zijn de kosten hiervan, en heeft iemand ervaring met deze speakerset..??

Ik vind het geluid wat er nu uit komt echt *** ..... :cry: :cry:

En is het veel werk om dit aan te sluiten....

Of is er nog een ander alternatief op speakergebied, had al ff gekeken op de Pioneer site, of ze pasklare speakers hebben voor een S80 uit 2003, jammer genoeg niet.... :cry:

Hulp gevraagd... :)

Alvast bedankt jongens,

Erwin.
945i
8th Gear member

Wat bedoel je met prologic, een merk, of Dolby prologic surround?
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Beekimov
2nd Gear member

945i schreef:Wat bedoel je met prologic, een merk, of Dolby prologic surround?
dat laatse jah... :) zit dat niet in de executive S80???
945i
8th Gear member

Geen idee, zal wel...
maar dan moet ook de headunit Dolby prologic surround zijn, anders heb je er niks aan.

(ik denk dat je er sowieso niets aan hebt, maar dat is mijn mening. Ik ben puur stereo man :) )
Beekimov
2nd Gear member

945i schreef:Geen idee, zal wel...
maar dan moet ook de headunit Dolby prologic surround zijn, anders heb je er niks aan.

(ik denk dat je er sowieso niets aan hebt, maar dat is mijn mening. Ik ben puur stereo man :) )
oke, das duidelijk, maar als ik mijn speakers wil vervangen, wat is dan de beste keuze, en is het pasklaar???
945i
8th Gear member

Och man.. Er zijn veel goede speaker fabrikanten, ze zullen er ook wel pasklaar zijn voor jouw auto.
Er zal vast wel iemand reageren die daar meer verstand van heeft dan ik. :)
Plein69
4th Gear member

Ik had in mijn S80 ook alleen de standaard speakers in mijn deuren zitten.
In het dashbord had ik geen center en in de hoedenplank zaten ook geen speakers. (Zat ook een HU-101 in)

Ik ben naar een sloop gegaan met een S80 en heb eerst de achterspeakers met blauwe stickers gehaald voor € 35,-
was al een verbetering. Daarna alle deurspeakers gehaald uit zelfde auto voor € 80. (ook blauwe sticker)
Alleen center ging niet lukken want die was met RTI navigatie.
Via marktplaats heb ik nu voor € 50 inclusief verzenden een center met afdekrooster.

Ik gebruik de orginele radio niet meer. Heb een Volvo frame gekocht waar een 1 of 2 din radio in kan. Heb er nu een Sony radio met usb en bluetooth in zitten middels verloop kabel van Volvo naar ISO.
Het enige was om de center speaker aan te sluiten. Deze heb ik op de ISO stekker gesoldeerd. De aansluiting heb ik op linksvoor gezet.

Dus het kan redelijk goedkoop met pasklare speakers.

Groet,

Richard
2.4 T5 Rica getuned 300HP.
V70 3.0T6
Beekimov
2nd Gear member

Plein69 schreef:Ik had in mijn S80 ook alleen de standaard speakers in mijn deuren zitten.
In het dashbord had ik geen center en in de hoedenplank zaten ook geen speakers. (Zat ook een HU-101 in)

Ik ben naar een sloop gegaan met een S80 en heb eerst de achterspeakers met blauwe stickers gehaald voor € 35,-
was al een verbetering. Daarna alle deurspeakers gehaald uit zelfde auto voor € 80. (ook blauwe sticker)
Alleen center ging niet lukken want die was met RTI navigatie.
Via marktplaats heb ik nu voor € 50 inclusief verzenden een center met afdekrooster.

Ik gebruik de orginele radio niet meer. Heb een Volvo frame gekocht waar een 1 of 2 din radio in kan. Heb er nu een Sony radio met usb en bluetooth in zitten middels verloop kabel van Volvo naar ISO.
Het enige was om de center speaker aan te sluiten. Deze heb ik op de ISO stekker gesoldeerd. De aansluiting heb ik op linksvoor gezet.

Dus het kan redelijk goedkoop met pasklare speakers.

Groet,

Richard
Dankje goeie tip!! ik zal eens wat gaan rondneuzen bij mij in de buurt. :)
Plaats reactie

Terug naar “S80”