V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen V60 Momentum - T3, Business Pack Pro V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
Ik kan me goed voorstellen dat je hier héééél gelukkig van wordt!! Wat een mooie kar zeg! Lekker sportief en die donkere lak staat 'm inderdaad erg goed!
Mijn volgende leasert mag ook wel een V60 zijn, moet echter nog 2 jaartjes met de Beamer doen. Ook niet verkeerd maar 't is geen Volvo hè...
Morgen middag eindelijk zo ver
Kan ik eindelijk de auto in ontvangst nemen....
En dan woensdag meteen even een retourtje Brussel... Kan ik meteen eens zien hoe het rijd
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen V60 Momentum - T3, Business Pack Pro V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
Patrickv schreef:Morgen middag eindelijk zo ver
Kan ik eindelijk de auto in ontvangst nemen....
En dan woensdag meteen even een retourtje Brussel... Kan ik meteen eens zien hoe het rijd
Vandaag auto opgehaald en de eerste kilometers er op zitten....
En absoluut.. wat een genot...
Rijd heerlijk..
Goed geluid... (had iPod gevuld en wat muziek DVD's gebrand)
En dan natuurlijk nog wat foto's hoe het er nu uiteindelijk uit zag...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
@dreammachine: dit zijn de af fabriek donkere ramen.....
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White