Vandaal bestendig; Alles kan kapot... Maar je ziet 'm pas zitten als je er naar zoekt, tenzij je een witte auto hebt, dan valt de camera iets meer op.
Kosten hangen geheel van je auto en installaties reeds aanwezig af..
Beter even email naar info@volvotech.eu met;
- type en MY auto
- type HU
- of je bijv. iMIV in de auto hebt en zo ja welke versie
Achteruitrijcamera gemonteerd
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- 2001 2.4T
- 1st Gear member
Ik heb 'oude' schakelaars van de sloop gehaald, deze overgespoten en met witte wrijfletters de functie erop gezet en afgewerkt mt matte blanke lak. De schakelaars zijn van binnen volledig verbouwd, m.a.w. zien er uit als origineel, maar binnenin zit gewoon een microschakelaar die is afgeschermd van de achterliggende printplaat en dus ook van de canbus. Verbonden met een relais, zodat de stroom door de schakelaars minimaal is.JeroenSpock schreef: Ik heb hier ook een keer iemand gezien die zelf schakelaars had gemaakt voor de middenconsole, waar jij nu de aan/uit schakelaars in hebt zitten. De 'echte' knoppen, maar dan met zijn eigen logo erin. Als ik me niet vergis gaat het signaal van die schakelaars via canbus? Dan zou je ze meoten verbouwen zodat je er zelf een puls of aan/uit signaal uit krijgt.
Ik heb overigens mijn camera al twee jaar onder m'n spoiler hangen. Voordeel; mooi hoog, zie de gehele bumper van hoek tot hoek. Nadeel, veel gepruts om de draad door de spoiler/achterklep te krijgen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- 1st Gear member
@Edwin: achteraf inbouwen kan, maar origineel RTI is best prijzig. Ik heb bij Volvotech een soortgelijk systeem in laten bouwen. Stuk goedkoper, en meer opties dan standaard RTI. Enig nadeel is dat je een Windows-product in je auto krijgt. daar word je natuurlijk nooit blij van...
- blastaway
- 5th Gear member
Dat is mooi gedaan 2.4T Super!
Volvo 940 2.3i Polar 2-1994 , t-5r cream yellow, c70 en v60 t4 2020
Volvo s60 2.4 5-2005
V70 edition II 2.4; 9-2004
V70 Sport 11-2006 2.0T HEICO
VW Passat 2005 R36 uitbouw
V70n 2000 2.5D
Volvo s60 2.4 5-2005
V70 edition II 2.4; 9-2004
V70 Sport 11-2006 2.0T HEICO
VW Passat 2005 R36 uitbouw
V70n 2000 2.5D
- Turbodesk
- 5th Gear member
Ik vind die knoppen van jou ook wel erg knap gemaakt hoor, petje af2001 2.4T schreef:Ik heb 'oude' schakelaars van de sloop gehaald, deze overgespoten en met witte wrijfletters de functie erop gezet en afgewerkt mt matte blanke lak. De schakelaars zijn van binnen volledig verbouwd, m.a.w. zien er uit als origineel, maar binnenin zit gewoon een microschakelaar die is afgeschermd van de achterliggende printplaat en dus ook van de canbus. Verbonden met een relais, zodat de stroom door de schakelaars minimaal is.JeroenSpock schreef: Ik heb hier ook een keer iemand gezien die zelf schakelaars had gemaakt voor de middenconsole, waar jij nu de aan/uit schakelaars in hebt zitten. De 'echte' knoppen, maar dan met zijn eigen logo erin. Als ik me niet vergis gaat het signaal van die schakelaars via canbus? Dan zou je ze meoten verbouwen zodat je er zelf een puls of aan/uit signaal uit krijgt.
Ik heb overigens mijn camera al twee jaar onder m'n spoiler hangen. Voordeel; mooi hoog, zie de gehele bumper van hoek tot hoek. Nadeel, veel gepruts om de draad door de spoiler/achterklep te krijgen.

- Turbodesk
- 5th Gear member
Bob,VolvoTech schreef:-
- Inmiddels ook andere oplossing; voor in de kentekenplaat verlichting, zowel voor XC90,XC60,S40,V50,V70,S60 etc. alles TM MY 2011 (dus niet voor Sensus systeem nog).
.
Bedoel je dat je nu wel een camera voor in de kentekenverlichting kan leveren die geschikt is voor het RTI scherm. Dus pal met een 50Hz frequentie?
- Edwin
- 5th Gear member
Oke, bedankt. Wellicht een optie voor de toekomst...BarendKaas schreef:@Edwin: achteraf inbouwen kan, maar origineel RTI is best prijzig. Ik heb bij Volvotech een soortgelijk systeem in laten bouwen. Stuk goedkoper, en meer opties dan standaard RTI. Enig nadeel is dat je een Windows-product in je auto krijgt. daar word je natuurlijk nooit blij van...
Gr. Edwin
V70 T6 AWD Summum Polestar+
C70 T5 Summum
Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 AWD Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
C70 T5 Summum
Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 AWD Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
- Thijs
- 7th Gear member
Ben ik ook benieuwd naar!Turbodesk schreef:Bob,VolvoTech schreef:-
- Inmiddels ook andere oplossing; voor in de kentekenplaat verlichting, zowel voor XC90,XC60,S40,V50,V70,S60 etc. alles TM MY 2011 (dus niet voor Sensus systeem nog).
.
Bedoel je dat je nu wel een camera voor in de kentekenverlichting kan leveren die geschikt is voor het RTI scherm. Dus pal met een 50Hz frequentie?
Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007
Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
JA, leverbaar en goed gekeurd voor VolvoTech levering.
Klasse ding, goed beeld, gelijk recht (camera al in huis iets gedraaid waardoor bijna recht (meetlat nodig om nog verschik te zien!) beeld tov bumper, geen gezeur met kentekenverlichting etc. etc.
Edit: er is een model S80 ergens 2004-2005 dat rechthoekige kentekenplaat verlichting heeft, daar past de camera dus niet in.
Moet echt die specifieke hoeken hebben.
(zie foto website, zeer herkenbaar en als die vorm, ook altijd pas).
Klasse ding, goed beeld, gelijk recht (camera al in huis iets gedraaid waardoor bijna recht (meetlat nodig om nog verschik te zien!) beeld tov bumper, geen gezeur met kentekenverlichting etc. etc.
Edit: er is een model S80 ergens 2004-2005 dat rechthoekige kentekenplaat verlichting heeft, daar past de camera dus niet in.
Moet echt die specifieke hoeken hebben.
(zie foto website, zeer herkenbaar en als die vorm, ook altijd pas).
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Daarom niet zomaar cheapstuff uit HK bestellen ...Turbodesk schreef:Ik heb twee van die camera's liggen. Eentje zoals op het plaatje en een die op de plaats van de kentekenverlichting komt. Allebei werken ze niet op het Rti systeem omdat je die camera's uit Hongkong alleen maar kan krijgen in Pal met een frequentie van 60 hz.Freshman schreef:Ik had voor zoiets gegaan... persoonlijke keuze natuurlijk.
En dat wil gewoon niet. Alleen 50 hz werkt.
Zoveel keuze blijft er niet over als je daaraan gebakken bent
Als je dan toch heel goedkoop wil, dan liever even een mail met link naar je product, 9 van de 10x hebben wij het al geprobeerd / getest...
Kunnen we iig reactie geven 'werkt wel' of ' werkt niet ' ...
Nu zonde.
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 2nd Gear member
Zijn er al foto's van icm een V70(hoe hij gemonteerd zit )
is dit de variant met de lijnen of kun je ze ook uitschakelen
wat ik begreep is dat deze ook redelijk in het midden zit
ik overweeg het aan te schaffen omdat ze hier een aantal paaltjes hebben geplaatst(die bijna niet te zien zijn)
michel
ik overweeg het aan te schaffen omdat ze hier een aantal paaltjes hebben geplaatst(die bijna niet te zien zijn)
michel
V70 D4 2014
V70 2.5T 2004 sapphire black edition rti-pdc-leer-kinderzitjes-hu 803 met hp sound-ramen geblindeerd-zomer:thor black chrome 17";-winter:echo 16";-[s[/s]xenon-spoiler[/size verkocht
V70 2.5T 2004 sapphire black edition rti-pdc-leer-kinderzitjes-hu 803 met hp sound-ramen geblindeerd-zomer:thor black chrome 17";-winter:echo 16";-[s[/s]xenon-spoiler[/size verkocht
- Silver_R
- 6th Gear member
Klikmichel a4 schreef:Zijn er al foto's van icm een V70(hoe hij gemonteerd zit )
michel
-
- 2nd Gear member
Ik heb nog geen foto gevonden van de kentekenplaathouder gemonteerd op de auto
Mijn vraag was eigenlijk voor een foto van de kentekenplaatverlichting-camera
michel
Mijn vraag was eigenlijk voor een foto van de kentekenplaatverlichting-camera
michel
V70 D4 2014
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
kentekenplaat houder (op S40)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 2nd Gear member
Volvotech had het over de nieuwe camera op de plaats van de kentekenplaat verlichting,daar ben ik benieuwd naar
Er was alleen een foto van een xc90 of zo
verder vindt ik het een super optie.
Op mijn werk (pakketpost) hebben we nu ook cameratjes op de dichte bussen,en het is super makkelijk
Deze hebben geen strepen en dat vindt ik wel zo mooi
(mischien ben ik wel een zeurpiet)
michel
Er was alleen een foto van een xc90 of zo
verder vindt ik het een super optie.
Op mijn werk (pakketpost) hebben we nu ook cameratjes op de dichte bussen,en het is super makkelijk
Deze hebben geen strepen en dat vindt ik wel zo mooi
(mischien ben ik wel een zeurpiet)
michel
V70 D4 2014