ik heb dit weekend een proefrit gemaakt in een S60 en mijn iPhone aangesloten met de witte kabel aan de USB poort.
Werkte prima, totdat ik op de knop telefoon drukte. Het geluid van de iPod viel weg en wat ik ook deed: het lukte me niet om het geluid weer terug te krijgen. Ik zag op het scherm de titel van de track die speelde, en zag de tijd zelfs lopen, maar er kwam geen geluid uit de boxen. Wel toen ik naar de radio overschakelde maar toen ik weer terug ging naar de iPod (middels de media knop) was het weer stil. Raarrrrrrrrr
iPod op nieuwe S60
-
- 6th Gear member
Ik heb zelfde probleem met mijn nieuwe C30 waar ik dus achteraf de USB/Ipod interface heb laten monteren..
Komt Volvo logo op ipod en ik kan alles kiezen.
Zie ook dat hij afspeeld meer totaal geen geluid??
Gaat volgende week terug naar de garage zodat ze dat kunnen uitzoeken.
Komt Volvo logo op ipod en ik kan alles kiezen.
Zie ook dat hij afspeeld meer totaal geen geluid??
Gaat volgende week terug naar de garage zodat ze dat kunnen uitzoeken.
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
- John Vermeulen
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik heb er geen last van in de S60. Het is even wennen met het handig omgaan met het Infotainment Centre. Punt is dat het scherm fungeert als informatiescherm voor alle functies, dus: navigatie, radio, telefoon, media: aux/iPod/iPhone/USB, de systeeminstellingen van de auto zelf etc. De draaiknop rechts boven is cruciaal met het activeren van een bepaalde bron, zoals bijvoorbeeld de iPhone/iPod. Beetje lastig uit te leggen allemaal hier.
New S60 Intro Edition, 2.0T, Driver Support Line (met Pedestrian Detection), Winter Line (met Xenon), Premium Audio, Lederen stoelbekleding, Park Assist camera's achter en voor, Exterior Styling pakket en 17"; Njords en 17"; Balders.
- ZX10r
- 5th Gear member
Via USB Eerst de telefoon met blauwtand verbinden en daarna pas de Ipod functie gebruiken. Anders moet je ff de stekker uit je appel trekken en dan is je Ipod er weer.
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
- Beware
- 2nd Gear member
Ik heb een HDD (2,5 inch) van 250 gig aangesloten vol met Mp3.
26 mappen aangemaakt voor beginletters van artiesten, vervolgens per artiest de albums.
Op deze manier is er perfect te navigeren door de collectie. Alles wordt netjes weergegeven in het display.
Binnen een album is de volgorde van de tracks afhankelijk van de nummering in de MP3 tags. Als deze geen voorloopnullen hebben komt na 1 dus eerst nummer 11 etc. Ik moet dus een beetje reorganiseren.
Een paar muziek dvd-tje toevoegen voor in de file is ook wel een mooie optie.
26 mappen aangemaakt voor beginletters van artiesten, vervolgens per artiest de albums.
Op deze manier is er perfect te navigeren door de collectie. Alles wordt netjes weergegeven in het display.
Binnen een album is de volgorde van de tracks afhankelijk van de nummering in de MP3 tags. Als deze geen voorloopnullen hebben komt na 1 dus eerst nummer 11 etc. Ik moet dus een beetje reorganiseren.
Een paar muziek dvd-tje toevoegen voor in de file is ook wel een mooie optie.
- Beware
- 2nd Gear member
Is een freecom toughdrive.
De USB poort moet ook de voeding verzorgen, anders moet je daar weer iets voor regelen.
Ik had dit ook al draaien in mijn vorige auto, een mondeo.
Ik heb meer dan 30.000 nummers bij me. Ideaal
De USB poort moet ook de voeding verzorgen, anders moet je daar weer iets voor regelen.
Ik had dit ook al draaien in mijn vorige auto, een mondeo.
Ik heb meer dan 30.000 nummers bij me. Ideaal
Volvo S60 (2001) 2.4 LPG (100 L) Goudkleurig
Mercedes C200 CDI Sportcoupe, Zwart
Ford Mondeo, 2,2 CDTI Sportspack, Wit
V60 D3 Kinetic Cosmic White
V60 D3 Summum, Black sapphire metalic, geartronic, vol leer, xenon meedraaiend, business pack pro, schuifdak, silver skidplate, 18 inch velgen diamond cut dark grey.
Zakelijk: V60 D6 PIH, Passion red, 's winters op Fortuna 18" zwart, 's zomers op Titania 18". Bijna alle opties. Prive: XC70 3.2 Summum
V60 D3 Summum, Black sapphire metalic, geartronic, vol leer, xenon meedraaiend, business pack pro, schuifdak, silver skidplate, 18 inch velgen diamond cut dark grey.
Zakelijk: V60 D6 PIH, Passion red, 's winters op Fortuna 18" zwart, 's zomers op Titania 18". Bijna alle opties. Prive: XC70 3.2 Summum
- Beware
- 2nd Gear member
ga ik nu proberen
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Beware, welkom 
Hadden we al foto's van jouw Volvo gezien??
Toen ik bij de dealer de iPod aansluiting ging testen vond ik hem ook bijzonder langzaam. Hopelijk heeft onze S60 daar geen last van.

Hadden we al foto's van jouw Volvo gezien??
Toen ik bij de dealer de iPod aansluiting ging testen vond ik hem ook bijzonder langzaam. Hopelijk heeft onze S60 daar geen last van.
- Beware
- 2nd Gear member
Heb nog geen foto's gemaakt. Te druk met rijden (2000 km in een week).
Heb net de HDD even losgekoppeld en daarna weer aangesloten. Dan moet ie wel even alles weer inlezen. Dat duurt dus een paar minuten. Als je hem aangesloten laat is er echter niets aan de hand.
Heb net de HDD even losgekoppeld en daarna weer aangesloten. Dan moet ie wel even alles weer inlezen. Dat duurt dus een paar minuten. Als je hem aangesloten laat is er echter niets aan de hand.
- John Vermeulen
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Het voor- en achteruit scrollen door nummers op de iPod/iPhone via de knoppen aan het stuurwiel of de middenconsole gaat niet echt snel; het duurt telkens even voordat het nummer ook gaat lopen.
New S60 Intro Edition, 2.0T, Driver Support Line (met Pedestrian Detection), Winter Line (met Xenon), Premium Audio, Lederen stoelbekleding, Park Assist camera's achter en voor, Exterior Styling pakket en 17"; Njords en 17"; Balders.
- Beware
- 2nd Gear member
Heb nu geconstateerd dat slechts een deel van de indexgegevens wordt gelezen.
Heb mappen op beginletter van de Artiest.
Ergens in de G wordt er niet meer ingelezen. ::( ::(
Ik vermoed dat het geheugen dan vol zit. :
Iemand een idee of daar iets aan te doen is? Of zit de oorzaak elders?
Ik vermoed dat het geheugen dan vol zit. :
- rwa
- 2nd Gear member
Welke format s speel je af vanaf de harddisk?
Ik ben vervend Apple gebruiker en kan alles vanuit Itunes gewoon afgespeeld worden of heb ik een vakantie klusje voor de boeg om alles om te zetten.
Krijg Donderdag mijn nieuwe V60 met deze optie.
Ik ben vervend Apple gebruiker en kan alles vanuit Itunes gewoon afgespeeld worden of heb ik een vakantie klusje voor de boeg om alles om te zetten.
Krijg Donderdag mijn nieuwe V60 met deze optie.
Volvo XC 90 T8 R-design 2022?
Volvo XC60 T8 R-design 2018
Volvo V70 T5 black edition 2014
Volvo XC60 R-design D5 AWD 2011
Volvo V60 D5 R-design 2011
Volvo V70 D5 2008 summum
Volvo XC90 D5 Sport 2007
Volvo S60 R 2005
Volvo XC 90 D5 Summum 2003
Volvo XC60 T8 R-design 2018
Volvo V70 T5 black edition 2014
Volvo XC60 R-design D5 AWD 2011
Volvo V60 D5 R-design 2011
Volvo V70 D5 2008 summum
Volvo XC90 D5 Sport 2007
Volvo S60 R 2005
Volvo XC 90 D5 Summum 2003
-
- 1st Gear member
Het starten van een nummer gaat nog redelijk vind ik. Het scrollen werkt inderdaad beetje traag omdat je constant door de hele lijst(en) moet gaan.
Begrijp niet goed waarom ze niet gewoon toegang geven tot de harde schijf die er toch al in zit voor de GPS data, om de folders met muziek op te slaan.
Zo heb je de muziek altijd bij en het werkt bovendien lekker snel.
Begrijp niet goed waarom ze niet gewoon toegang geven tot de harde schijf die er toch al in zit voor de GPS data, om de folders met muziek op te slaan.
Zo heb je de muziek altijd bij en het werkt bovendien lekker snel.
-
- Starter
@Beware:Beware schreef:Heb nu geconstateerd dat slechts een deel van de indexgegevens wordt gelezen.
Ik vermoed dat het geheugen dan vol zit. :![]()
Lukt dit inmiddels wel?
Ik heb een s60 in bestelling staan en ben aan het uitzoeken wat de meest handige manier is om zo veel mogelijk muziek beschikbaar te hebben in mijn auto.
In eerste instantie lijkt HD-drive het meest efficient, maar als ik de reacties zo lees lijkt dit ook niet helemaal ideaal:
- Maximaal aantal data wat wordt ingelezen (hoeveel Gig? Anders is USB-stick een betere optie)
- Bladeren door mappen niet heel snel
Ik hoor graag wat jullie ervaringen hiermee zijn.
- Beware
- 2nd Gear member
Nee, het lukt niet om alle entrys van de HDD te lezen.Lukt dit inmiddels wel?
In eerste instantie lijkt HD-drive het meest efficient, maar als ik de reacties zo lees lijkt dit ook niet helemaal ideaal:
- Maximaal aantal data wat wordt ingelezen (hoeveel Gig? Anders is USB-stick een betere optie)
- Bladeren door mappen niet heel snel
Ik hoor graag wat jullie ervaringen hiermee zijn.
Heeft echter niets te maken met de omvang van de bestanden, maar de hoeveelheid bestandsinfo gegevens (titel, album, artiest). Hiervan kan hij ongeveer 15.000 entrys kwijt in het geheugen. De muziekbestanden zelf worden gelezen als je ze afspeelt.
Ik ben naast dit ene kleine probleempje zeer tevreden over het resultaat.
Als ik de 2e helft van de HDD wil hebben (voor een paar weken) zet ik de eerste helft in een mapje ZZ, zodat hij daar pas als laatste aan gaat beginnen.
Als de zaak na het aansluiten is ingelezen (dat duurt een paar minuten) is het verder in gebruik geen probleem om door de mappen te bladeren.
Kortom, het werkt voor mij prima.
- silverado
- 3rd Gear member
Ik heb een usb stick erin zitten, geweldig. Zo kun je de iPod elders gebruiken en hoef je niet steeds in/uit acties ti doen, tenzij je dit leuk vindt 

Volvo 440, 460, 245(2x) 850 Estate, V70 lpg, V70 2.5D, V70 D5, V70 D5 GT, V70 2.4D, V60 D3GT, XC70 D3 GT.
V60 CC D4 GT8, XC40 T2 R-Design GT8
Volvo nr 15: C40
V60 CC D4 GT8, XC40 T2 R-Design GT8
Volvo nr 15: C40