diesel01 schreef:Nou ja ehhmm nu lijkt het alsof ik de azijnpisser ben.
Als je de harde garantie hebt dat er niet mee geraced wordt waarom niet, mijn ervaring als er iemand anders in onze auto rijdt die even gas geeft doorgaans pas in de gaten heeft hoe hard het gaat als er geremd dient te worden.
Eigenlijk alleen familie die ik in onze auto laat rijden.
Stoer verhaal man!
Hij heeft een F70 enzo Geartronic diesel.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Whahaha, je zou inderdaad haast gaan denken dat je wel een heel bijzonder en begaafd chauffeur moet zijn, alvorens het verantwoord is om in een V70 te (kunnen) rijden. Whahaha... Belachelijk!
Mooi iets als je aan zoiets mee mag doen, had het zelf ook met de intovolvo.
Volvo C30 1.6D R-design '11
Volvo 850T-5R '95 cream yellow
Volvo 850T-5R '95 black stone
Volvo 240 2.3 Turbo (projectfase) XXXL
En een VW fox voor de vrouw : )
Nee die mogen enkel maar oude turboloze 850's doen.
Wat is er mis mee dat er iemand anders in jou auto rijdt, weet jij hoeveel mensen er in jou auto hebben gereden ?
Klein voorbeeld.
Ik heb een C30 van 01-2011 en daar hebben al 10 man in gereden als je het zo bekijkt.
Van fabriek naar vrachtwagen (1),van vrachtwagen op trein (2), opnieuw vrachtwagen naar dealer (3), jonge net van school hoekt hem de garage in om plastic eraf te halen (4), monteur gaat rondje rijden (5), vrijdag frietdag verkoper gaat frietjes halen (5), verkoper naar klant (klant ben ik (6)), showen op je werk (7,8,9,10), vriendin wil rondje doen (11), 10dkm beurt (12 of was het dezelfde monteur als bij 5) Aantal personen zou meer kunnen zijn, wat ze ermee doen heb ik er als voorbeeld bijgezet.
Volvo C30 1.6D R-design '11
Volvo 850T-5R '95 cream yellow
Volvo 850T-5R '95 black stone
Volvo 240 2.3 Turbo (projectfase) XXXL
En een VW fox voor de vrouw : )