Inbouwen RTI?
- Giuseppe
- 2nd Gear member
Op de nieuwe S40 die we volgende week kunnen halen zit Premium Sound en RTI voorbereiding, onze volvo dealer kon ons helaas niet vertellen wat de kosten van RTI inbouw zijn, weet iemand anders dit wel?
MY05 S40 2.0D Momentum, High Performance Audio, 17'Sculptor/zomer, 16' Clava/winter, Bi-xenon, Telefoon.
MY07 S40 D5 Geartronic Edition II Sport, Premium Sound, Zomer-Zaurak Diamond Cut, Winter-Sculptor
MY07 S40 D5 Geartronic Edition II Sport, Premium Sound, Zomer-Zaurak Diamond Cut, Winter-Sculptor
- Paul
- Geartronic member
Ik denk niet dat die setjes nog beschikbaar zijn van Volvo zelf.
Ik zou een origineel RTI scherm bij Volvotech bestellen (met aangepaste aansluitingen) en een Garmin GPS erop zetten.
Voorbereiding = geen gat zagen in het dashboard hiervoor
Overigens: In Duitsland stond dit laatst ook weer op de prijslijsten (met een actie model op de C30 R-Design). Misschien dat ze daar inmiddels wel deze pakketten hebben?
Maar overigens denk ik dat je die 2500 euro dan beter in een S40 had kunnen stoppen die het al had
Ik zou een origineel RTI scherm bij Volvotech bestellen (met aangepaste aansluitingen) en een Garmin GPS erop zetten.
Voorbereiding = geen gat zagen in het dashboard hiervoor

Overigens: In Duitsland stond dit laatst ook weer op de prijslijsten (met een actie model op de C30 R-Design). Misschien dat ze daar inmiddels wel deze pakketten hebben?
Maar overigens denk ik dat je die 2500 euro dan beter in een S40 had kunnen stoppen die het al had

MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Giuseppe
- 2nd Gear member
Ik vroeg het me af, anders moet de aansluiting van de Tomtom ingebouwd worden. Als er een origineel volvo systeem in kan, omdat de voorbereiding er al inzit en dit voor niet meer dan 1000 euro dan zou het perfect zijn.
Zou dat alles wel gewoon normaal werken zoals het originele systeem? Of gaat de bediening dan gewoon via een afstandbediening ipv bediening achter het stuur? Het gat zit er nu namelijk al.
Bedankt voor je reactie Paul!
Ik ga morgen maar eens verder kijken, wellicht kan er ook een rti in van een sloop auto? Ik sta nog open voor suggesties!
Zou dat alles wel gewoon normaal werken zoals het originele systeem? Of gaat de bediening dan gewoon via een afstandbediening ipv bediening achter het stuur? Het gat zit er nu namelijk al.
Bedankt voor je reactie Paul!
Ik ga morgen maar eens verder kijken, wellicht kan er ook een rti in van een sloop auto? Ik sta nog open voor suggesties!
MY05 S40 2.0D Momentum, High Performance Audio, 17'Sculptor/zomer, 16' Clava/winter, Bi-xenon, Telefoon.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Als origineel Volvo systeem; dan bediening ook vanaf stuurwiel en systeem geheel geintegreerd in auto logica. Mooi maar waarschijnlijk prijzig.
Alternatief is idd een RTI scherm (look-a-like) met navi computer (WinCE based met iGO8).
Voordeel is dat hier heel goedkoop een achteruit rijd camera aan kan en evt. andere video apparatuur kan worden aangesloten voor video afspelen.
Alternatief is idd een RTI scherm (look-a-like) met navi computer (WinCE based met iGO8).
Voordeel is dat hier heel goedkoop een achteruit rijd camera aan kan en evt. andere video apparatuur kan worden aangesloten voor video afspelen.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- Giuseppe
- 2nd Gear member
Zou je me misschien een offerte kunnen sturen via pm en eventueel met inbouw? Of is dit makkelijk zelf te doen? Look-a-like ziet er wel uit als het origineel? Wat dat betreft ben ik een leek op dit gebied en alle info is welkom! Bedankt!
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Yup, look-a-like ziet er qua vormgeving exact zo uit als origineel, geen verschil te zien...
Mail graag even naar info@volvotech.eu !
Mail graag even naar info@volvotech.eu !
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- MaickelS60
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Dat lijkt mij ook wel wat! Ik heb daar al een gat in m'n dash zitten, waar nu een speaker zit. Is deze zo te vervangen voor een schermpje?
Waar wordt de computer dan geplaatst? Achterin de bagageruimte?
Waar wordt de computer dan geplaatst? Achterin de bagageruimte?
Volvo S60 2.4T (2001)
Volvo S40 T5 (2004) - kinetic
Volvo S60 D5 (2005)
Volvo S40 T5 (2006) Geartronic - Summum uitvoering - R-velgen - Xenon - Leder - High performance audio - Fasttech tuning 270 pk - 400nm's koppel
Volvo S40 D5 (2008) Edition II - Bi-xenon - beige leder - Dynaudio - Ipod/ USB aansluiting - Telefoon
Volvo S40 T5 (2004) - kinetic
Volvo S60 D5 (2005)
Volvo S40 T5 (2006) Geartronic - Summum uitvoering - R-velgen - Xenon - Leder - High performance audio - Fasttech tuning 270 pk - 400nm's koppel
Volvo S40 D5 (2008) Edition II - Bi-xenon - beige leder - Dynaudio - Ipod/ USB aansluiting - Telefoon
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Computer kan naast handschoenenvakje of onderin rechts achter de HU.
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu