Buiten is het nu +5,7 graden, binnen is het ook +22 graden (met dank aan de C.V.) De Vin Rouge is aan het antichambreren, kaas en droge worst liggen in de koelkast te wachten en de electrische deken staat op standje 2.

Of dit de énige reden is om voor Volvo te kiezen dat denk ik niet, maar datmightyspawn schreef:Enige reden dat je voor een Volvo moet gaan zijn de stoelen, die zijn nog nooit geëvenaard door een ander merk in de afgelopen 25 jaar.
Nee, ok, dan snap ik het weer.Nee hoor, zeker niet. Overigens net zoals ik zelf wel bepaal naar welke muziek ik wil luisteren, ongeacht wat die onvoorstelbaar leuke 'plaatjesdraaiers' op de radio (óók BN'ers geloof ik) daar van vinden. :twisted: Maar dit terzijde.
Hoezo Rob, laat je je keuzes wel beinvloeden door waar BN'rs in willen worden gezien?
Maar omdat sommigen de vermeende exclusiviteit afmeten aan het feit dat het koninklijk huis en de ministers ook Volvo rijden, wilde ik slechts aangeven dat BN'ers voor mij als énige 'verdienste' hebben dat het Nederlanders zijn, maar door Volvo te gaan rijden de exclusiviteit wel heel ernstig in gevaar brengen ! :evil: :evil:
Shit, nu komt er toch wel een hele angstige gedachte in mij op. Stel dat ik uit mijn Volvo stap en ik hoor een voorbijganger zeggen "Goh, Paul de Leeuw en Youp van 't Hek rijden óók in zo'n auto !" Ik moet er echt niet aan denken dat me dát zou overkomen waarbij ik nog opmerk dat ik twee volkomen willekeurige namen heb genoemd ! :evil:
Weet je wat, ik pak een Hoegaarden Grand Cru en ga lekker op m'n terras zitten. Biertje + 22 graden ............. best goed te doen !![]()
![]()
![]()
BN'ers ................hou eens op zeg !
Rob
Ja, kan me voorstellen dat je dan liever 20 keer per dag uit een Touran komt dan uit een v50.ALF schreef:Dat vroeg ik me dus nou ook af, als jij 3/4 van de tijd in de auto zit, als het niet meer is dan wil je toch niet als een stijve hark uit die auto komen als je een keer in actie moet komen buiten de auto.Discovery schreef:Toch vraag ik mij af of de klpd ook VW's krijgen. Ze hebben andere eisen aan de auto dan de standaard stads- en dorpspolitiewagens.
Dat was pure stemmingmakerij destijds om helemaal niets.Thom schreef:Dat de Politie niet meer kiest voor Volvo na het debacle met de remmerij van de V50 D5, is niet meer dan logisch.
Komt dat verhaal weer... Casper heeft gelijk, is een behoorlijk opgeblazen verhaal. Ik heb samen met nog een aantal andere forummers die ene auto gezien en daar was niets aan brandschade aan te zien. Verder is er al uitvoerig over gesproken, denk niet dat dat nog eens nodig is.casper schreef:Dat was pure stemmingmakerij destijds om helemaal niets.Thom schreef:Dat de Politie niet meer kiest voor Volvo na het debacle met de remmerij van de V50 D5, is niet meer dan logisch.
De pers heeft dat allemaal opgekrikt tot het idiote toe.
Er zullen heel wat andere belangen gespeeld hebben ...
Nee, Blik op de weg rijdt sinds ongeveer een jaartje in een Nieuwe V70 T6 AWDLive schreef:Gelukkig rijdt blik op de weg nog met een V70R (L)