we hebben vanmiddag de pookhoes vernieuwd, dit is allemaal goed gegaan, toen wou ik de auto weer op slot doen, dit ging met heel veel moeite.
nu wil ie zelfs helemaal niet meer op slot of los, de kofferbak wil niet open en de lampen gaan niet aan (met gele knopje) ik heb helaas nog maar 1 sleutel, en de dealer heeft geen tijd vandaag.
heeft iemand nog een idee!?
alvast bedankt.
p.s de batterij is net vervangen door een nieuwe.
de auto gaat trouwens wel op slot met de normale sleutel, en met het knopje in de deur
ab werkt niet meer!?
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
O jawel, zender kaputt en anders de ontvanger kaputt.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
met zender bedoel je de sleutel!?
ik ga maandag naar de dealer (hoop ik), over de sleutel lees ik wisselende verhalen, van 100 incl in leren tot 250 euro incl in leren...
iemand die dit kan bevestigen!?
ik ga maandag naar de dealer (hoop ik), over de sleutel lees ik wisselende verhalen, van 100 incl in leren tot 250 euro incl in leren...
iemand die dit kan bevestigen!?
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Dat klopt wel zo ongeveer.
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Een S60 van 2002? Garantie?? 

Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
nee, we hebben geen garantie(is ook niet bij een dealer gekocht), ze zijn nu weg met de auto, dus zal het zo wel horen 
w.s als de prijs enig sinds meevalt en het is de sleutel bestellen we er meteen 2, heb je ieder geval reserve...

w.s als de prijs enig sinds meevalt en het is de sleutel bestellen we er meteen 2, heb je ieder geval reserve...
Het is heel vrapant, maar de sleutel van de avensis van men moeder deed het ook niet meer vandaag!?
beide auto's zijn zo'n 6km van huis geweest en ook daar deden ze het niet, dus ik net nog even testen en beide sleutels doen het weer!?
zou er iets in de lucht zitten!?
beide auto's zijn zo'n 6km van huis geweest en ook daar deden ze het niet, dus ik net nog even testen en beide sleutels doen het weer!?
-
- 6th Gear member
Waarschijnlijk wel. Een stoorzender in de buurt. Vaak iets van een draadloze deurbel ofzo die blijft hangen.laguna-s60 schreef:Het is heel vrapant, maar de sleutel van de avensis van men moeder deed het ook niet meer vandaag!?
-
- 6th Gear member
Er zijn meerdere deurbellen en andere draadloze apparaten in deze wereld. Ik geef toe dat het misschien wat vergezocht lijkt, maar omdat de ab van de Toyota het ook niet meer deed, denk ik toch dat dat de oorzaak is.
(Het kan natuurlijk ook de Volvo sleutel zijn waar een knop op blijft hangen)
(Het kan natuurlijk ook de Volvo sleutel zijn waar een knop op blijft hangen)
-
- 6th Gear member
+1945i schreef:Interferentie heet dat.
Dit probleem heeft zelfs tot een commissie geleid: Radio Activated Key Entry (RAKE) Committee
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
Naast de deurbellen , zou je ook de batterij even kunnen testen.
Je bent niet de eerste die er vanuitgaat dat een "nieuwe" batterij altijd goed is.
Je bent niet de eerste die er vanuitgaat dat een "nieuwe" batterij altijd goed is.
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
- Laguna-S60
- 7th Gear member
- Contacteer:
Hij doet het nu gelukkig weer, we hebben er ook niet weer last mee gehad!
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue