XC 90 motormanagement

Plaats reactie
Volvo-oostende
Starter

Sedert 10 maanden bezit ik een nieuwe XC90 sedert een maand problemen met boordcomputer oplichten van teken motorstoring en voor de rest doet de wagen niets meer - ik krijg hem zelfs niet meer open met centrale deurvergrendeling - vreemd genoeg blijft de radio wel spelen.
De batterij is volledig opgeladen. Wanneer + en - van de batterij losgekoppeld worden en tegen elkaar gestoken worden komt er langzaam terug leven in de boordcomputer.
Is er iemand die iets dergelijks heeft meegemaakt en wat was toen de oplossing - mijn dealer in Oostende (Belgie) staat blijkbaar ook voor een raadsel.
Ramon&Ramon
7th Gear member

Vooral er zelf aan prutsen en de accukabels tegen elkaar houden,niet slim dus,er zit garantie op toch?
vertel bij je dealer niet dat je de accukabels tegen elkaar hebt gehouden,dan is gelijk je garantie om.
Karoshi
2nd Gear member

1. xc90 parkeren bij dealer.
2. Correct en vriendelijk duidelijk maken wat de kwalen zijn.
3. In vervangwagen stappen.
4. Wegrijden...

Laat hen het maar uitzoeken...
Volvo XC90 D5 AWD MY 2011, R-design, Saville Grey, 20', ipod uitbreiding, RSE, volledige kofferbak bescherming, standverwarming, bluetooth integrated,...
awedzing
2nd Gear member
Contacteer:

Helemaal mee eens. Moet een probleem van de dealer zijn en niet jou probleem.
Onze belevenissen in Zweden zijn hier: http://www.prive.route62.nu te volgen.

Volvo XC90 D5 R-Design II - 200pk -7 zits MY2010 - xeon, geartronic, lightforce zonder E-merk, 220V
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”