Dit juiste Topic veld?.. Toen we onze volvo kochten zat er een pioneer radio in. Ben toen eerst gaan kijken naar allerlei aansluitmogelijkheden zoals een Parrot enzovoort voor mijn / onze telefoons. Ik kwam toen bij toeval bij een andere mogelijkheid terecht namelijk een Oxygen O'phone.
Omdat ik qua muziek of beter geluid niet dermate hoge eisen stel besloot ik deze in te bouwen en ik moet zeggen het werkt perfect zowel de radiofunctie als het handsfree bellen, eigenlijk nog beter dan de parrot's die ik in bedrijfsauto's had. Verder heb ik de voeding voor de Tom van achter uit de console getrokken en die in het dashboard kastje geinstalleerd. Zie foto's.
Audio-Video-Telefonie
-
- Starter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Thijs
- 7th Gear member
Dat moet qua handigheid echt perfect zijn, je telefoon in de radio klikken als display!
Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007
Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015
-
- Starter
Hej Thijs, Ja ik moet zeggen het werkt echt perfect, zit er nu een week of drie in en heb nog nooit problemen gehad met bv bluetooth wat ik wel vaak had met Parrot. Het is zo een beetje "alles"in 1. radio Mp3 telefoon. Heb er wel een tweede cover voor Iphone 4 bij besteld voor mijn vrouw. Dat zou je als enige nadeel kunnen noemen er is maar 1 cover voor iphone 3 en 4 bijgeleverd.