maar volgens mij heb ik die toch echt wel

was dit destijds een optie, en word daarom ook de goedkoopste uitvoering tegen de muur gereden?
http://www.euroncap.com/tests/volvo_s60_2001/103.aspx
niet altijd nee, maar een website als de NCAP zou toch wel te vertrouwen moeten zijnbart simpson schreef:je moet niet alles geloven dat je leest
oke, dan is het duidelijk, want ergens anders las ik alweer dat bij de NCAP de goedkoopste uitvoeringen tegen de muur worden gereden.slagschip-s60 schreef:Toen ik mijn S60 bestelde in 2001 kon ik kiezen wel of geen airbag aan de passagiers zijde .
als je er wel eentje wilde kon dat zonder meerprijs.
Als je graag dood wilt moet je dat zelf weten.bart simpson schreef:En toch raak ik nog steeds liever iets met een 20 jaar oude 240 dan met een nieuwe laguna, die sterren van Euro NCAP zeggen erg weinig.
De airbag r was wel een z.g. no cost option, soms wilden mensen hem niet
dit soort suggesties zijn altijd te wekken, in dit specifieke geval doet een modusje het knap, Renault weet ook uitstekend hoe ze een off side crash het hoofd moeten bieden, in > 90% van de andere denkbare gevallen is het ding levensgevaarlijk.chris_zweden schreef:Als je graag dood wilt moet je dat zelf weten.bart simpson schreef:En toch raak ik nog steeds liever iets met een 20 jaar oude 240 dan met een nieuwe laguna, die sterren van Euro NCAP zeggen erg weinig.
De airbag r was wel een z.g. no cost option, soms wilden mensen hem niet