Is het een 122S?

Loek, zie ook het antwoord van ps-amazon. Dweilen bij windstil weer is veelal een uitlijningskwestie. Kijk eens op deze site: http://www.tinustechniek.nl/1-div-uitlijning.html , daar staan wat handige uitlijngegevens voor de amazon. Ik rij zelf ook met deze instellingen. Perfecte strakke wegligging.loek schreef:Misschien kan mij iemand helpen met een probleempje:
De auto " dweilt " nogal bij hoge snelheid en veel wind.
Heb al van alles gedaan, nieuwe banden voor en achter, uit lijnen,
Nieuwe silentblocks aan voortrein enz, enz.
Maar de auto ligt niet lekker vast op de weg. Ik dacht zelf , misschien rubbers aan de achteras versleten.
Iemand een idee ?
Een wat late reactie van deze kant ::oops:V480-V40 schreef:Ton
Welkom op het forum. Leuke bussines. Idd goed idee om de P132 ook op te gaan knappen en natuurlijk is zo'n MG B een leuk kleinnood.
Maar show ons wat foto's van de opbouw (in het daarvoor bestemde topic). Daar zijn we altijd in geïnteresseerd.
Suc6
En eveneens een late reactie van mijn kant. :oops: :oops:TonvanS schreef:Een wat late reactie van deze kant ::oops:V480-V40 schreef:Ton
Welkom op het forum. Leuke bussines. Idd goed idee om de P132 ook op te gaan knappen en natuurlijk is zo'n MG B een leuk kleinnood.
Maar show ons wat foto's van de opbouw (in het daarvoor bestemde topic). Daar zijn we altijd in geïnteresseerd.
Suc6
Met alle plezier zou ik wat foto's willen tonen, maar ik heb geen webspace.
ok Jaap, ik zie dat je "om de hoek" woont, dus kom gerust even langs als je behoefte hebt aan tips of zo over de Amazonwolfman schreef:die site ken ik en kom er regelmatig. hij blijft top.ps-amazon schreef:welkom Jaap; vergeet je niet af en toe de v44 site te bezoeken? veel amazon info