Inbouw schermpjes in hoofdsteunen

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Brambo67
3rd Gear member

Nu mijn interieur is omgebouwd en mijn oude interieur inmiddels iemands ex-KLPD V70 prijkt :D , ben ik toe aan een volgende stap. Ik wil ook schermpjes in mijn hoofdsteunen en een DVD-speler inbouwen.

Ik heb nog een volledig Sovereign Hide interieur over waaronder dus twee hoofdsteunen. In principe wil ik deze gaan gebruiken om schermpjes in te bouwen. Mijn idee is om een setje te kopen zoals van Bluepower en dan deze als donor te laten fungeren voor mijn Sovereign Hide versie. Een setje is al te koop voor € 199 zo heb ik gezien. Maar natuurlijk zijn er ook voorbeelden op de fora te vinden van inbouw van andere 'kale' schermpjes. Nu is mijn vraag; weet iemand zo (een aantal) goeie webshops waar dit te koop is? Het gaat dan om inbouwschermpjes, DVD spelers en hoofdtelefoons (Bluetooth?)

Uiteraard sta ik ook volledig open voor tips en dergelijke!
V50 R
6th Gear member

Delete
Laatst gewijzigd door V50 R op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Brambo67
3rd Gear member

V50 R schreef:Misschien even hier kijken:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=876996#876996

Bluepower schermpjes zijn elders ook goedkoper te krijgen kijk maar in de thread hierboven. Succes met inbouwen en ben benieuwd naar de foto's...
Ik volg uiteraard bovenstaand draadje met belangstelling... Heb inmiddels ook een aantal draadjes opgediept op het Volvo850 forum. Persoonlijk denk ik dat het gemakkelijk is om twee van die Bluepower-hoofdsteunen als basis te gebruiken en daar het leer van mijn extra setje Sovereign Hide hoofdsteunen omheen te (laten) zetten. Wellicht zijn er echter nog leveranciers die dit soort schermpjes zónder hoofdsteunen nog goedkoper kunnen leveren. We wachten even af...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”