rsnhakan schreef:Sander, macho? Showen met papa's auto? Sleutels inleveren??? Oké.

Daar ga ik niet veder op in. Ieder zijn mening, toch?
De auto is eindelijk terug. Software update is niet uitgevoerd. Ze konden geen nieuwere versie vinden.. maar hier op het forum lopen mensen rond met de software versie 0935. En wij hebben 0930..
Rammel is volgens mij weg.. fluiten is ook weg. Dus wij zijn weer blij.
Morgen de auto maar eens weer wassen.. na zo'n wasbeurt geniet ik echt van de S60

Er wordt hier en daar toch duidelijk aangegeven dat er een update is. Ik zou daar zo niet 1,2,3 genoegen mee nemen. Maar goed mijne gaat de 26ste voor de polestar update en heb expliciet aangegeven dat ik ook de sensus update
moet hebben.. Even simpel aangeven dat dit door mede forummers bevestigt is en ze kunnen er niet meer onderuit. De Update is er maar of jouw dealer hem in huis heeft is een ander ding. Nou heb ik voor mijn gevoel een top dealer, dus daar vertrouw ik wel op!
maar ik zal ze toch even scherp houden.
Overigens begrijp ik wel dat je zo zuinig bent, ondanks dat de auto niet van jezelf is. De mijne is wel van mezelf, althans van mijn eigen bedrijf. Maar mijn vrouw durft nog niet eens echt in de auto te rijden. Ondanks dat het meer is dat het er nog niet van gekomen is, vind ze het een beetje eng dat de auto zelf remt en alles. Plus dat mijn ouwe maya yellow S60 die ik aan mijn pa heb verkocht, nu voor de deur staat. Daar rijd ze in om de accu goed te houden. Pa is een paar maanden uit het land. Best leuk om mijn eerste en laatste Volvo voor de deur te hebben staan. Kan je goed zien dat je toch vooruit bent gegaan. Maar ik heb ook twee kids die regelmatig in de auto zitten. En dan wordt je soms ook niet vrolijk. Maar hé, dat is de nieuwigheid. Dat gaat vanzelf wel over.
Als je toch naar de dealer moet voor je ruitenwisser, zou ik toch nog even doorhammeren op de Sensus update. Gelijk even aangeven wat er verbeterd is en dat je precies weet welke versie er nu is. Weten ze precies dat je het uit zeer betrouwbare bron hebt vernomen. Succes. :mrgreen: