Dit is een van de schepen van de lijndienst waarmee de Volvo uit Zweden komen en de Belgische daarheen vervoerd worden.

En dát was nou exact het eerste wat bij mij opkomt. Wat een eenheidsworst aan saaie kleuren. Natuurlijk, je rijdt geen Volvo om (extreem) op te vallen, maar zo'n overzichtsfoto is wel héél erg saai!Thamar schreef:Heel veel saaie kleuren...
Nee, ik vaar met een sleepboot. Geen idee hoeveel Volvo's erop kunnen. Er gaan overigens ook diverse andere voertuigen mee, vrachtwagens, tractoren, rijdende chassis (voor bussen), shovels, enz. enz. Een tijdje geleden zag ik ook regelmatig Saab's staan op dit terrein maar dat is nu voorbij.JeroenSpock schreef:Werk je op dat schip? Hoeveel auto's kunnen daar in?
Inderdaad, nu je het zegt! Was me eerst nog niet eens opgevallen. Er stonden geen rode ofzo tussen, allemaal grijs/wit/zwart.Thamar schreef:Heel veel saaie kleuren...
't Zal ook wel deels te maken hebben met 'het moment'. Ik passeer 2 keer daags langs de fabriek, en zie toch regelmatig anders vertrekken. Onlangs nog een truck met Terra Bronze XC-60's, en de oa de kleur Flamenco Red heb ik ook al uitgebreid kunnen bewonderen.Thamar schreef:Heel veel saaie kleuren...
Als ik naar Lissabon rijd kom ik langs Autoeuropa (Portugese VW fabriek) en de opslagterreinen van resp. de Peugeot en Ford importeur en wat denk je ................ qua kleuren exact hetzelfde beeld.Thamar schreef:Heel veel saaie kleuren...