Hallo mede forummers,na het proberen te verwijderen van een kras met commandant polish(roze ) heb ik nu als dank een doffe plek op mijn lak alsof je er met een schuurspons overheen ben gegaan Hoe krijg ik deze doffe plek weer weg :?:
Ja je zal voorzichtig moeten zijn met de vlek weer weg te halen.
Ik weet niet hoeveel lak er nog zit maar liever eerst even de lakdikte laten meten voordat je door gaat met je volgende polish behandeling.
Op zich hoeft zo'n plek geen ramp te zijn, als je grof gaat polijsten zoals jij gedaan hebt moet je dit altijd nawerken met een fijne polish.
Maar nogmaals, als je zonder kennis van polijsten aan het polijsten bent geslagen dan kan je wel eens teveel van het goede gebruikt hebben!
Ga desnoods even bij een erkende detailer langs om te bepalen wat je het beste kunt doen.
Eventueel kan je even contact opnemen met de volvo-forum detailer Steve van www.driven2shine.nl
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege. (2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege. (2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.