Heb je mijn auto in het echt gezien dan?olson schreef:Deze combi staat ook hoog op mijn lijstje...V50 R schreef:Jah ik zou ook voor de cognac van Paul gaan! Super combi!![]()
Alhoewel in 't echt dat cognac nogal 'orangje' over komt
Dat valt te veel op.rsnhakan schreef:Waarom kiest niemand voor Flamenco Red?
ja bij een dealer in maastricht.Paul schreef:Heb je mijn auto in het echt gezien dan?olson schreef:Deze combi staat ook hoog op mijn lijstje...V50 R schreef:Jah ik zou ook voor de cognac van Paul gaan! Super combi!![]()
Voor deze optie op kinetic is geloof ik weer een meerprijs van 500 eur van toepasssing/. dan is af-fabriek leder weer net zo duur onder aan de streep (behoudens bijtelling) Is wel mooi, een vriend van mij heeft een zilveren V50 met donkerbruin niet-lederen interieur, erg mooi ook.den toerist schreef:Als je iets speciaals wil van exterieur kleur moet je 704 Vibrant Copper Metallic nemen of 703 Electrum Gold Metallic. Deze kleuren vallen al bij al nogal goed mee in het echt.
Van de 2 opgegeven exterieur kleuren zou ik dan toch zeker voor het Electric Silver Metallic gaan (477).
Als interieur combinatie zou ik 361 (Textiel) voorstellen. ( Tylösand Sandstone Beige/ Expresso/ Softbeige) het interieur oogt er ruimer mee. Tevens is dan het dashboard expresso bruin van kleur wat toch iets aangenamer oogt dan off-black
Want zwart is nogal zwart (somber)
Het stuur dan in de combinatie van dual tone met Silk inleg.
Als inleg voor de middelconsole en de deurpanelen zou ik voor de Simmer Graphite aluminium inleg gaan.
De keuze is aan jou, Dennis.
Ja, wie zet zo'n negatief nou in spiegelbeeld op internet?santu001 schreef:Oh, en die laatste foto deed echt pijn. :oops:
Ik zou bij een licht interieur ook een mokka dashboard bestellen.den toerist schreef:Dat valt net reuze mee vind ik een bruin dashboard op een bleek interieur. Het contrast is minder scherp dan bij een zwart dashboard en een bleek interieur.
Maar dat is ierder z'n smaak.
Kan absoluut nietolson schreef:ja bij een dealer in maastricht.Paul schreef:Heb je mijn auto in het echt gezien dan?olson schreef: Deze combi staat ook hoog op mijn lijstje...![]()
v60 ember black met beechwood
Dan heb ik het verkeerd begrepen :SV480-S60 schreef:Kan absoluut nietolson schreef:ja bij een dealer in maastricht.Paul schreef: Heb je mijn auto in het echt gezien dan?
v60 ember black met beechwood. Paul heeft een "speciale" witte V50 met een speciaal interieur (na aflevering aangebracht.) Dus daar kan je niet over oordelen aan de hand van de kleur in een standaard V60.
Voor alleen de S60 in Nederland wel.OGA244 schreef:flamenco red is voor 2102 niet langer leverbaar zie ik net