Mwoa, van een kopie kan je niet spreken vind ik...
Overigens is er al een Honda CRV op de markt sinds 1995! Toen hadden ze in Zweden nog nooit van dat soort auto's (SUV) gehoord...
Die 480 was trouwens op zijn beurt weer gejat van de Reliant scimitar...
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
945i schreef:We hebben over Honda, 1 van de beste autobouwers ter wereld.....
natuurlijk, het zijn Japanners en ze kopiëren weleens wat, maar vooral Honda is in staat niet alleen te kopiëren maar ook technisch te verbeteren.
Zie hier de meest onderschatte lifestyle combi.
Als jij dat mooi vindt, ik vind het echt maar design van niks.
Die 480 was trouwens op zijn beurt weer gejat van de Reliant scimitar...
Je bent in de war met de 1800ES, die stamt uit het tijdperk van de Scimitar. De 480 is van een veel later tijdperk en is op zijn beurt weer lichtelijk gebaseerd op de 1800ES.
Ik vind mijn Volvo toch een stuk mooier als die plastic Scimitar!
Ford heeft toch ook wel al wat proberen kopieëren met hun Kuga.
Er zitten hier en daar gelijklopende lijnen in het ontwerp. + ze kwamen er slechts enkele maanden vroeger mee op de markt. (kwestie van wat klanten af te snoepen)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
pak een auto en je vindt altijd wel een andere auto die er ergens een beetje op lijkt of ergens dezelfde lijn heeft. Niet zo gek, hoeveel verschillende modellen zijn er in de loop der jaren wel niet ontwikkeld?
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!