Hopelijk is deze vraag nog niet of niet dikwijls gesteld. Heb allesinds even gezocht maar niets gevonden.
Ik heb dus volgend probleem:
Wanneer ik mijn ramen naar beneden doe dan maken deze een hels kabaal. Een soort van piepend, slepend geluid. Mij lijkt het alsof het raam te hard schuurt tegen een rubber of iets dergelijks.
Ook heb ik dat precies de ruit een beetje los staat en wat kraakt als ik deze naar beneden wil drukken. Niet dat dat op zich zo een probleem is maar misschien wel gerelateerd aan het voorgaande...
Is dit probleem geweten en kan er iets aan gedaan worden?
groetjes & bedankt!
Ramen piepen
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
SILICONENSPRAY en het gepiep is over.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
In de gleuf spuiten, hoeft maar een beetje te zijn. Dat spul trkt in de rubbers en zal mogelijk in den beginnen een beetje smeren maar: het gepiep is over, het geeft wat voeding aan het rubber dus alleen maar voordelen. Nieuwe rubbers kosten een klein vermogen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Iroll
- 6th Gear member
Je moet de geleide rubbers aan de zijkant inspuiten met het raam naar beneden. En het bovenste rubber ook gelijk meenemen.
En vettig zal je raam wel wat worden, maar er is niets dat je ervan weerhoud om je raam schoon te maken.
En vettig zal je raam wel wat worden, maar er is niets dat je ervan weerhoud om je raam schoon te maken.
- volvofreak65
- 2nd Gear member
Ik had hetzelfde probleem bij mijn V70 .
Deurbekleding eraf gehaald en toen geluisterd waar het weg kwam ... ik dacht ook eerst dat het de schaarconstructie was en heb deze dan voorzien van wat vet maar dat hielp niet. Bleek de strip te zijn waarop het glas van de zijruit rust die aan de schaar zit, daar iets olie op gedaan en weg is het gepiep en gekraak.
hoop dat je hier wat aan hebt .... het is het proberen waard .
Deurbekleding eraf gehaald en toen geluisterd waar het weg kwam ... ik dacht ook eerst dat het de schaarconstructie was en heb deze dan voorzien van wat vet maar dat hielp niet. Bleek de strip te zijn waarop het glas van de zijruit rust die aan de schaar zit, daar iets olie op gedaan en weg is het gepiep en gekraak.
hoop dat je hier wat aan hebt .... het is het proberen waard .
To finish first......You first have to finish..
volvo s40 1.8
volvo v40 1.8 lpg
volvo v40 diesel 115 pk
volvo s60 d5 titanium grey-bi xenon-automaat-RTI-hu 803 met Imiv-volvotelefoon-
Volvo V70 D5 AWD 185 pk Summum , 2006.
www.largescaleonroadforum.nl
volvo s40 1.8
volvo v40 1.8 lpg
volvo v40 diesel 115 pk
volvo s60 d5 titanium grey-bi xenon-automaat-RTI-hu 803 met Imiv-volvotelefoon-
Volvo V70 D5 AWD 185 pk Summum , 2006.
www.largescaleonroadforum.nl